پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:01:00 - سه شنبه 4 بهمن 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرعامل مس‌کرمان: حسین‌خانی هفت بازیکن جدید معرفی کرده است؛ از او به طور کامل حمایت می‌کنیم
مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: کادرفنی به ما یک لیسیت جدید و هفت نفره داده که بازیکنان مطرحی در آن دیده می‌شود.

به گزارش دانشجو آزاد: مدیرعامل باشگاه مس کرمان در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رابطه با لیست خرید پرستاره این باشگاه برای نیم فصل دوم اظهار داشت: این لیست از طرف سرمربی تیم ارائه داده شده که ما سعی کردیم با باشگاه‌های این بازیکنان رایزنی کنیم، اما این امر نیاز به زمان دارد و در این بازه زمانی کم، کار بسیار دشوار خواهد بود و از طرفی رضایت‌ باشگاها نیز باید صادر شود.

وی افزود: به همین خاطر لیست دومی را امروز ساعت ۲ به باشگاه ارائه کردند که شامل ۷ بازیکن می‌شود. این لیست شامل بازیکنان مطرحی نیز خواهد بود. به دلیل اینکه قصد خواهیم داشت با این بازیکنان و باشگاه‌های آنها رایزنی کنیم، بهتر است که فعلا اسامی آنها گفته نشود تا تمرکز این بازیکنان نیز حفظ شود. اگر نتیجه حاصل شود حتما اسامی را اعلام خواهیم کرد.

کهندل در رابطه با بسته بودن پنجره نقل‌انتقالات باشگاه به دلیل شکایت سجاد بیرانوند، گفت: توافق شفاهی با این بازیکن به انجام رسیده و امروز پنجره نقل‌وانتقالات باز می‌شود.

وی در رابطه با صحبت‌های فرزاد حسین‌خانی سرمربی مس در مورد باشگاه بعد از دیدار با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: در حال حاضر باشگاه و تیم در شرایط حساسی است که نیاز به آرامش دارد که انشاالله با تدبیر کادرفنی، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران در نیم فصل دوم رتبه خیلی بهتری در لیگ کسب خواهیم کرد. از حسین‌خانی برای ادامه این مسیر حمایت کامل را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi