پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:54:46 - چهارشنبه 7 دی 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدارس کدام مناطق استان کرمان تعطیل است
بارش برف و باران، سردی هوا و آب گرفتگی معابر مدارس برخی مناطق استان کرمان را به تعطیلی کشاند و آموزش دانش آموزان از طریق مجازی دنبال می‌شود.

به گزارش دانشجو آزاد: بارش برف و باران، سردی هوا و آب گرفتگی معابر مدارس برخی مناطق استان کرمان، امروز چهارشنبه هفتم دی‌ماه ۱۴۰۱ را به تعطیلی کشاند و آموزش دانش‌آموزان در این مناطق از طریق مجازی دنبال می‌شود.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان از تعطیلی مدارس برخی مناطق استان کرمان در پی بارش برف و باران خبر داد و اظهار داشت: در پی بارش برف و باران، سردی هوا و آب‌گرفتگی معابر مدارس دوره پیش‌دبستانی و ابتدایی شهر سرچشمه در شهرستان رفسنجان تعطیل است.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس دوره پیش‌دبستانی و ابتدایی در بخش لاله‌زار شهرستان بردسیر و مدارس دوره پیش‌دبستانی و ابتدایی در تمامی مناطق شهرستان شهربابک، بیان کرد: آموزش دانش‌آموزان در این مناطق، امروز چهارشنبه هفتم دی‌ماه تعطیل است و آموزش از طریق مجازی دنبال می‌شود.

حمیده حبیبی، رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی کرمان نیز بیان کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، با ورود سامانه بارشی از غرب استان از امروز در اکثر مناطق استان افزایش ابر، بارش باران و وزش تندباد‌های لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی از کاهش دمای هوا از استان کرمان از امروز چهارشنبه هفتم دی‌ماه خبر داد و افزود: از امروز دمای هوا در اکثر مناطق استان کرمان کاهش پیدا می‌کند و بارش در ارتفاعات و مناطق کوهستانی به‌صورت برف است.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی کرمان با بیان اینکه در روز‌های آتی در هفته جاری شاهد افت شدید دما در اکثر شهرستان‌ها خواهیم بود، گفت: احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی در این مدت وجود دارد.

انتهای پیام/

بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi