پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:40:55 - شنبه 29 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وحدت بین شیعه و سنی محور اصلی فعالیت دانشجویان در اردوی جهادی رمشک
مسئول آموزشی و فرهنگی دانشگاه پیام نور افزود:اردوی جهادی در منطقه رمشک (روستایی ده بالا) صورت می گیرد ، محور اصلی فعالیت دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی وحدت بین شیعه و سنی است،منطقه رمشک بیش از ۹۰ درصد افراد ساکنش سنی هستند.

مهدی ایزدی در گفتگوی با خبرنگار “دانشجوآزاد” در رابطه با ردوی جهادی روستای رمشک گفت:اردوی جهادی  روستایی رمشک در تابستان و عید برگزار می شود و  از ۳تا ۱۳فرودین ماه این اردوی جهادی برگزار می شود

مسئول آموزشی و فرهنگی دانشگاه پیام نور افزود:اردوی جهادی در منطقه  رمشک (روستایی ده بالا) صورت می گیرد ، محور اصلی فعالیت دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی  وحدت بین شیعه و سنی است.

وی اذعان کرد:حضور دانشجویان جهادی در این منطقه باعث وحدت بیشتر افراد بین منطقه شده است ،دانشجویان در عرصه های مختلف عمرانی، آموزشی و فرهنگی در عرصه بهداشت و درمان در منطقه محروم رمشک فعالیت می کنند.

ایزدی درپایان افزود:برنامه ما در رمشک برنامه سه ساله است که تا به الان حضور برادران در این منطقه بوده است اما از تابستان ۹۵ حضور خواهران را هم در دستور کار داریم تا بتوانند در حیطه خانواده کلاس های را برگزار کنند تا زنان رمشک هم بهره ببرند.

 

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi