پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:26:10 - دوشنبه 14 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
محمد اکبری رئیس هیئت جودوی کرمان شد
مجمع انتخاباتی هیئت جودو با حضور رئیس فدراسیون جودو و مدیر کل ورزش و جوانان کرمان برگزار شد و رئیس هیئت جودوی کرمان شناخته شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “ورزش خبر ” پس از مدتها کش و قوس فراوان و مشکلات عدیده ای که گریبانگیر هیئت جودوی استان کرمان بود , گویا قرار است جودوی کرمان نیز رنگ آرامش را ببیند و در همین راستا رئیس هیئت جودو نیز مشخص شد .


مجمع انتخاباتی هیئت جودوی استان کرمان با حضور رئیس فدراسیون جودو و مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و محمد اکبری که مدتها به عنوان سرپرست در هیئت جودو مشغول به کار بود , به عنوان رئیس این هیئت به کدت ۴ سال برگزیده شد .


در پایان این مجمع، محمد اکبری با اکثریت آرا با ۱۷ رای از ۱۷ نفر، به عنوان رئیس هیئت جودو استان انتخاب شد . جودوی کرمان یکی از پر حاشیه ترین رشته های ورزشی محسوب می شده است منتها این رشته ورزشی از قابلیتهای فراوانی برخوردار است و امید است با قرار گیری این رشته در طرح توسعه ورزش و توجهاتی که از این به بعد به این رشته می شود  و ظرفیتی که در این رشته وجود دارد ,ورزشکاران در این رشته افزایش پیدا کنند و جودو بانوان در سطح کشور و برون مرزی ارتقا یابند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi