پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:33:18 - شنبه 10 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
محمدصادق خرازی فقط ۱۲ صفر را فراموش کرده همین!
شاید فراموشیِ جنابِ رئیس؛ مصلحتی است که روزهای تلخ و سیاه بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ را فراموش کرده که حال به طرفداری از مسببان و عاملان خون به دل کردن رهبری و ملت قد علم کرده!

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ عصر روز گذشته سید محمدصادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با حضور در نخستین همایش حزب ندای ایرانیان در کرمان با تبلیغ اصلاح طلبی و معرفی حزب جدید اصلاحات از پیشینه و اهداف اصلاح طلبان گفت؛ البته چنین جلساتی با توجه به نزدیکی به انتخابات مجلس شورای اسلامی از جانب هر حزب و گروه سیاسی طبیعی است.

تا این جای کارمانعی ندارد اما از جائیکه جناب خرازی تصمیم به تطهیر سران فتنه می گرد نگرانی هایی در اذهان مخاطبین شکل می گیرد.

محمدصادق خرازی در سخنرانی خود عنوان کرده بود: بنده معنقدم باوری که سید محمد خاتمی به مقام معظم رهبری دارد، کمتر کسی ندارد! حال سوال این است که این فرد به اصطلاح معتقد به رهبری چگونه در جریان فتنه ۸۸ در برابر روشنگری ها و راهنمایی های مقام معظم رهبری در آگاه سازی فتنه گران، کر و کور شده بود و ذره ای به نصایح پدرانه رهبری توجه نکرد؟!

چرا رئیس دولت اصلاحات همصدا و همنوایِ با ضد انقلاب خارج نشین سعی در تهییج و تحریک مردم برای ایجاد آشوب های خیابانی داشت؟! رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفته است:”بایستی دولت به صورت جدی ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات را پیگیری کند تا بتوانیم از وجود ایشان برخوردار شویم”! امیدواریم منظور جناب خرازی از بازگرداندن عاملان فتنه؛ دشمن شادی مجدد ما نباشد!

و سوال جدی از رئیس حزب ندای ایرانیان این است که آیا پایبندی به تمام محکمات و اصول انقلاب، رئیس دولت اصلاحات را به ورطه نابودی کشاند و مهر فتنه گر را بر پیشانی اش زد؟!

میخواهیم برای چندمین بار نظر امام خامنه ای در خصوص فتنه ۸۸ را به خرازی یادآور شویم که “مسئله فتنه از خطوط قرمز نظام است”؛ جناب خرازی سخنان شما بوی عدول از خطوط قرمز نظام را می دهد.

قطعاً فتنه ۸۸ خسارات مادی، معنوی و حیثیتی زیادی برای نظام و کشورمان چه در داخل و چه در سطح بین‌الملل به همراه داشته است؛ فتنه‌ای که اگر انجام نمی‌شد، شیرینی حضور ۴۰ میلیونی مردم و آرای بالای رئیس‌جمهور منتخب در آن می‌توانست ضمن افزایش مشروعیت مردمی جمهوری اسلامی، باعث استحکام بیشتر کشور و نظام در همه زمینه‌ها، چه در داخل و چه در خارج شود.

اما این فتنه ضمن اینکه ذائقه مردم و دلسوزان انقلاب را تلخ کرد، باعث تحمیل خسارات زیادی اعم از سیاسی، اقتصادی، مادی و معنوی برای کشورمان در داخل و خارج شد؛ خساراتی که تبعات و پیامدهای آن هنوز هم برای کشور ادامه دارد که به اختصار می توان به این موارد اشاره کرد:

۱- تشویش اذهان عمومی و ایجاد شکاف در بین مردم

۲- امیدواری دشمنان نظام به برخی جریانات داخلی

۳- خسارات مالی و مادی فتنه

۴- تخریب چهره نهادها، شخصیت‌ها و مراکز قانونی نظام

۵- بازی با حیثیت نظام در خارج از کشور

۶- افزایش امید دشمن به بی ثبات سازی سیاسی و براندازی در ایران

۷- افزایش فشارها و تشدید تحریم ها

۸- باج‌خواهی در پرونده هسته‌ای ایران

خسارات مادی وارده توسط فتنه به کشورمان بالغ‌ بر بیش از ۳۲۴ هزار میلیارد تومان است! عددی که می‌تواند در حال حاضر بیش از دو میلیون و صد و شصت‌وسه هزار فرصت شغلی جدید را در کشور فراهم آورد.

شاید فراموشیِ جنابِ رئیس؛ مصلحتی است که روزهای تلخ و سیاه بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ را فراموش کرده که حال به طرفداری از مسببان و عاملان خون به دل کردن رهبری و ملت قد علم کرده!

این رئیس حزب نو تاسیسِ ندا، پا را از حمایت از رئیس دولت اصلاحات نیز فراتر گذاشته و به هواخواهی کروبی و موسوی برخاسته و نظام اسلامی را متهم به رخ داد اتفاقات نازیبا می کند؛ ایشان رافت و رحمت نظام، رهبری و ملت ایران را در حق سران فتنه نادیده گرفته که اینگونه سخن می گوید.

آقای خرازی ملت ایران به تاریخ پر افتخار و رشادتهای فرزندانش مفتخر است نه تاریخی که مایه ننگ و شرمساری است! ما نیاز به افراد روسیاه برای ساختن تاریخ مملکتمان نداریم و ترجیح می دهیم لکه های ننگ از دامن پاک ایران اسلامی محو شود.

و در پایان باید بگوییم سخنان شما در اولین همایش حزب ندای ایرانیان ما را به شدت نگرانِ افکار و اهداف این حزب نموده و خوب است بدانید ملت ایران هرگز به احدی اجازه ایجاد فتنه ای دیگر یا بازگرداندن فتنه گران به صحنه سیاسی کشور را نمی دهد پس تا دیر نشده تفکرات خود را در جهت اصول و اهداف نظام هدایت کنید.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi