پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:23:24 - سه شنبه 5 دی 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مجموعه کتاب «ره‌نامه» در کرمان رونمایی شد
مجموعه کتاب «ره‌نامه» سری ۴۰ جلدی، گردآوری سخنان رهبر معظم انقلاب است که در طول این‌ سال‌ها، در دیدارهای گوناگون و جلسات متعدد ایشان با اقشار مختلف جامعه بیان شده است.

به گزارش دانشجو آزاد:  دکترمهدی احمدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان صبح امروز پنجم دی ماه در آیین سراسری رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی “ره‌نامه” ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جان‌باختگان زلزله بم در بیست سال پیش و همچنین شهادت شهید رضی گفت: امروز از کتابی که شامل ۴۰ جلد است، رونمایی شد و امیدوارم که راهنمایی برای همه ما باشد و با مطالعه “ره‌نامه” بتوانیم مسیری درست برای خودمان و کسانی که در کنار ما هستند، ترسیم کنیم.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز با یادآوری دیدار هر ساله مقام معظم رهبری با اساتید و دانشجویان گفت: این دیدارها و سخنان، نظام‌نامه مفصل معرفتی در حوزه استادی و دانشجویی است.

وی با اشاره به نقش دانشجو عنوان کرد: به دستورات مقام معظم رهبری توجه کنید زیرا هیچ رهبری در جهان به فرزانگی ایشان وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین علی عارفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی یک گفتمان و پدیده نو در دنیاست.

وی ادامه داد: شرق و غرب با یکدیگر متحد شدند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند اما به برکت ولایت فقیه توطئه‌های آنان با شکست روبرو شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در همه زمینه‌ها از جمله حوزه نظامی، شعر، سیاست و … بی نظیر هستند.

به گزارش ایسنا، مجموعه کتاب «ره‌نامه» سری ۴۰ جلدی از گردآوری سخنان رهبر معظم انقلاب است که در طول این‌ سال‌ها، در دیدارهای گوناگون و جلسات متعدد ایشان با اقشار مختلف جامعه بیان شده است.

جلدهای این کتاب با عناوینی همچون؛ روشنفکری، فلسطین، بصیرت، نبوّت، امام خمینی(ره)، رسانه و فضای مجازی، اسلام ناب و اسلام آمریکایی، دشمن‌شناسی، علم و فنّاوری، مهدویّت، حوزه و روحانیّت، کار و تلاش، هنر، سلامت و ورزش، ایمان، آزادی و استقلال، غرب شناسی، انقلاب اسلامی، جوان، همسرگزینی و همسرداری، عاشورا، اصولگرایی و اصلاح طلبی، زندگی جهادی و … منتشر شده است.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi