پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:21:40 - پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مجمع عمومی بنیاد عام المنفعه خیرین دانشگاه کرمان تشکیل شد
جلسه سالانه مجمع عمومی بنیاد عام‌المنفعه خیرین دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

به گزارش دانشجو آزاد:  جلسه سالانه بنیاد عام‌المنفعه خیرین دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور حسین اکبری‌فرد رئیس این دانشگاه و اعضای هیئت‌مدیره بنیاد تشکیل شد.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان در این نشست با اشاره به همت بلند خیرین در تحقق اقدامات نیک‌اندیشانه‌شان ابراز داشت: نیت پاک ایشان بیش از میزان کمک‌ها اهمیت دارد؛ زیرا از این طریق روحیه خیرخواهی و سخاوتمندی در جامعه تداوم پیدا می‌کند. 

حسین اکبری فرد افزود: در فرهنگ دینی ما کار خیر، باقیات‌صالحات است و اثر آن نه‌تن‌ها امروز، بلکه تا سالیان متمادی ادامه‌دار خواهد بود و از این جهت امیدواریم اقدامات خیرخواهانه حامیان دانشگاه همواره جاری و پایدار باشد.

وی در ادامه از بنیان‌گذاران دانشگاه کرمان، زنده‌یاد علیرضا افضلی‌پور و همسر وی فاخره صبا یاد کرد و افزود: این بزرگواران با نیت خیرشان به‌منظور گسترش علم و دانش در کشور توانستند گام‌های بزرگی بردارند و چراغی را برافروختند که سال‌های سال روشنایی‌بخش راه دانشجویان و دانش‌پژوهان خواهد بود. 

او اظهار کرد: در سال‌های بعد نیز خیرین دیگری تحت‌تأثیر نیت خیر آن‌ها راهشان را ادامه دادند؛ ما نیز وظیفه داریم در حفظ این میراث معنوی همت نموده و ادامه‌دهنده راه این بزرگان باشیم.

لازم به ذکر است؛ جلسه سالانه مجمع‌عمومی بنیاد عام‌المنفعه خیرین دانشگاه، اردیبهشت‌ماه هر سال باهدف بررسی عملکرد بنیاد در سال قبل و انتخاب بازرس برای سال جاری تشکیل می‌شود و در این جلسه تصمیماتی نیز در خصوص اهداف و برنامه‌های موردنظر در سال جاری اتخاذ می‌گردد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi