پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:48:23 - دوشنبه 26 آبان 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مجلس نشان داد که مخالف تصدی فعالان فتنه در دولت است
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کرمان گفت: مجلس نشان داده که مخالف تصدی مرتبطین و فعالان فتنه در دولت است.

مرتضی ایزدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد”، با اشاره به حساس بودن تصدی وزارت علوم گفت: مجلس با عدم رای اعتماد به فرجی دانا و نیلی محمودآبادی نشان داد که مخالف تصدی مرتبطین و فعالین فتنه در دولت است.

وی ادامه داد: با توجه به سابقه مجلس شورای اسلامی و پافشاری نمایندگان در خصوص اینکه افرادی برای تصدی وزارت علوم معرفی شوند که از عناصر و مرتبطین با فتنه ۸۸ نباشد،  این جدیت و پافشاری، نمایندگان در استیضاح فرجی دانا و عدم رای اعتماد به محمود نیلی احمدآبادی کاملا مشهود بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کرمان گفت: با توجه به صحبت‌های افراد مشرف به فضای فتنه ۸۸ مبنی بر اینکه آقای فخرالدین احمدی دانش آشتیانی یکی از رهبران جریان فتنه، بویژه در دانشگاه‌ها بوده و اینکه خط قرمز مجلس فتنه ۸۸ است، درصدد رای اعتماد به ایشان بسیار کم خواهد بود.

ایزدی در مورد “دو دو”  گفتن نمایندگان در هنگام قرائت نامه رئیس در صحن علنی مجلس خاطرنشان کرد: علت “دو دو ” گفتن نمایندگان به نظر بنده عدم رای اعتماد به فردی که از سوی رئیس جمهور به مجلس معرفی میشود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز کرمان در رابطه با حساسیت وزارت علوم و ویژگی وزیر پیشنهادی نیز گفت: تنها چیزی که در حال حاضر بسیا مهم است معرفی فردی است که دور از حاشیه‌های سیاسی باشد و با فتنه۸۸ مرتبط نباشد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi