پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:48:40 - سه شنبه 16 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مبارزه با استکبار تا کور شدن چشم فتنه و خشکاندن ریشه ظلم ادامه دارد
بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان با صدور بیانیه اعلام کرد:مبارزه با استکبار تا کور شدن چشم فتنه و خشکاندن ریشه ظلم ادامه دارد.

به گزارش “دانشجوآزاد” شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان به مناسبت روز دانشجو بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۶آذر روز مقاومت تاریخی و روز دانشجو، نماد روحیه ی خروشان جنبش دانشجویی و تجلی بصیرت و مظهر ایثار و استقلال و آزادی است. امام خامنه ای)مدظله العالی( .

تهاجمات نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی هر بار با چهره ای جدید رخ می نمایاند و سنگرهای مقاوت انقلابی ما را نشانه می گیرد گاهی فتنه ۸۷ می شود و گاهی ۷۷ عده ای فریب خورده و معاند ،بازیچه استکبار می شوند اما آنچه همیشه راه گشاست بصیرت و استقامت است . که با چشم همیشه بیدار دیده بان انقلاب و پشتیبانی ملت بصیر و همیشه در صحنه ی ایران پشت سر گذاشته شده است.

دانشجویان در چنین ایامی به همه دنیا ثابت کردند که همیشه در مقابل استکبار می ایستند و زندگی با عزت را از امام عاشورا فراگرفته اند و هم پیمان شده اند که برای ظهور منجی عالم بشریت ،زینب وار عالمیان را بیدار کنند و نشان داده اند دانشگاه ها یکی از مرز داران اصلی انقلاب هستند و دانشجویان با گذشت سی و پنج سال، پرشور وبا نشاط وبا بصیرتی دشمن شکن انقلاب را حفظ و صیانت کرده و می کنند.

در واقع ۱۶ آذر معیار خوبی برای ارزیابی میزان نفرت از حکومت استبدادی است، دانشجو با روشنفکری و آگاهی های خود هرگز اجازه نخواهد داد دشمنان در امور داخلی و خارجی کشورشان دخالت کنند.

ملت همیشه هوشیار ایران همواره در صحنه حاضر است و همچنان که ۱۶ آذر ۱۳۳۲ سه تن از دانشجویان آگاه وبیدار در راه دفاع از هویت ملی خویش به پا خواسته وجان خود را فدا کردند.

امروز مستکبران عالم با سلاح جنگ نرم و ناتوی فرهنگی در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران می باشند که در این جبهه دو هدف عمده را دنبال می کنند: ۱- تخریب هویت اسلامی و تضعیف باورهای انقلابی و اسلامی از طریق  تهدیدات فرهنگی ،سیاسی، اقتصادی و ۲-جلوگیری از رشد و توسعه علمی و تحقیقاتی.

اما بدانند دانشگاه ها سنگر جنگ نرم هستند و ما دانشجویان ؛ افسران جوان این جنگ ،که مانند همیشه قدم به قدم با رهبرمان حرکت میکنیم ، و ولایت را چراغ راه خود قرار داده ایم .

بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان رفسنجان با بزرگداشت روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و امام شهیدان، جامعه دانشگاهی کشور را به همدلی، یکپارچگی و وحدت در سایه سار ولایت فقیه و تلاش برای پیمودن هر چه بیشتر قله های رفیع علم و فناوری توام با تبعیت از علوم اسلامی و ارزش های اخلاقی و دینی دعوت کرده و سربلندی، عزت و پیشرفت ایران اسلامی را از حضرت حق تعالی خواستار است و اعلان می دارد مبارزه با استکبار تا کور شدن چشم فتنه و خشکاندن ریشه ظلم ادامه دارد و بنا بر فرمایشات امام امت حضرت روح الله )تا شرک هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم(

والسلام علی من تبع الهدی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi