پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:27:01 - شنبه 8 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر:
ما خواستار اطلاع از مصوبات سفر آقای روحانی به کرمان هستیم!
نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر، محمد علی عسکری، سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرمان بود.

به گزارش “دانشجوآزاد”نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر، محمد علی عسکری، سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرمان بود. وی در سخنان خود ضمن انتقاد از روند اجرایی شدن برجام عنوان داشت: «فلسفه برجام، بهبود وضعیت مردم بود. اما بعد از ۶ ماه آنچه که ما می‌بینیم چیزی جز بدعهدی نیست! امروز هیچ‌گونه از تحریم‌ها کنار گذاشته نشده درصورتی که در برجام متعهد شده بودند که به صورت دفعی تحریم‌ها را کنار بگذارند.»

وی هم چنین در خصوص نگاه ما به دشمن گفت: «امروز موضوعاتی از قبیل Fatf یا قراردادهای Ipc در بسیاری از موارد مبتنی بر همان نگاه غلطی است که میتوان بر تعهدات جبهه استکبار اعتماد کرد. ما نباید باردیگر به آن‌ها اعتماد کنیم چرا که او ذاتا غیرقابل اعتماد است.»

عسکری تصریح کرد: «آن چیزی که باید مسئولین به فکر حل آن باشند، حل مشکل معیشت مردم است. نه به فکر تحریم باشند، چرا که واقعیت‌های موجود در اقتصاد کشور، مربوط به تحریم‌ها نیستند و ناشی از مشکلات مدیریتی و… است. دولت‌های غربی به راحتی می‌توانند با سایر بهانه‌ها بازهم ما را تحریم کنند.»

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر افزود: «گله ای داریم از استاندار محترم. دکتر پورابراهیمی در جلسه‌ای به ما فرمودند مصوبات سفر دکتر روحانی به کرمان محرمانه است. مگر این مصوبات چیست که محرمانه است؟ چرا مصوبه اقتصادی استان باید محرمانه باشد؟ ما از آقای رزم حسینی درخواست داریم که این مصوبات باید به صورت غیرمحرمانه باشند و اعلام بشوند.»

گفتنی است به دلیل ناهماهنگی‌های ستاد نماز جمعه، سخنرانی نماینده بسیج دانشجویی که قرار بود ۲۰ دقیقه باشد، در کمتر از ۱۰ دقیقه به پایان رساندند!
انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi