پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

20:20:08 - سه شنبه 18 مهر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون پژوهش دانشگاه شهید باهنر تاکید کرد
لزوم پیوند دانشگاه و صنعت برای ارائه راه حل‌ها نوآورانه
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید باهنر گفت: پیوند بین دانشگاه و صنعت در جهت ارائه راه حل‌های نوآورانه چالش‌های صنعت است.

 به گزارش دانشجو آزاد:

علیرضا سعیدی در مصاحبه‌ای، رویداد “ارائه نیاز‌های فناورانه صنایع معدنی” استان کرمان را باعث تقویت مشارکت‌های بلندمدت بین دانشگاه و صنایع معدنی ارزیابی کرد و گفت: پیوند بین دانشگاه و صنعت در جهت ارائه راه حل‌های نوآورانه چالش‌های صنعت است.

وی افزود: دانشگاه شهید باهنر کرمان به عنوان دانشگاه مادر استان و بزرگترین دانشگاه جنوب‌شرق کشور با اعضا هیأت علمی توانمند و متخصص در بسیاری از رشته‌ها به ویژه رشته‌های مرتبط با صنایع معدنی، می‌تواند با همکاری صنایع، نقشی پررنگ در حل مشکلات فناورانه صنایع معدنی استان داشته باشند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید باهنر کرمان را با بیش از ۴۰ نوع ماده معدنی به عنوان بهشت معادن کشور قلمداد کرد و گفت: در این همایش، صنایع معدنی با ارائه چالش‌های خود، مبنایی کاربردی را برای محققان، دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه فراهم می‌کند تا به طور مشترک با صنعت به راه‌حل‌هایی نوآورانه و خلاقانه جهت حل این چالش‌ها دست یابند.

گفتنی است؛ نخستین رویداد “ارائه نیازهای فناورانه صنایع معدنی” استان کرمان با دو پیش رویداد و با هدف تعامل و شبکه‌سازی در زنجیره ارزش صنایع معدنی، آشنایی کارکنان زنجیره ارزش صنایع معدنی با اکوسیستم فناوری و نوآوری، تعامل کارآفرینان زنجیره ارزش صنایع معدنی با مراکز علمی و فناوری و دریافت پیشنهادات فناورانه برای رفع نیازهای صنایع معدنی برگزار خواهد شد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi