پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

19:17:06 - شنبه 21 مرداد 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان عنوان کرد:
لزوم ورود جامعه علمی و نخبگانی به انتخابات
رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: انتخابات هم باید ورود نخبگانی داشته باشیم چون خشت اول انتخابات این است که جامعه علمی ورود کند تا مردم هم استقبال خوبی خواهند داشت.

به گزارش دانشجو آزاد:  صبح امروز افتتاحیه طرح حامیم ۲ در محل تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

حسین اکبری فرد رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان با تاکید بر اینکه امروز اگر بخواهیم دانشجو را قانع کنیم باید از سلاح علم بهره‌مند باشیم گفت: توجه به علم و توانمندسازی یکی از ویژگی هایی است که طرح حامیم باید داشته باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌های استان ظرفیت بالایی دارند و تنها دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان بیش از ۱۰۰ هزار نفر دانشجو دارند اظهار کرد: این ظرفیت می‌تواند با توانمندسازی در خدمت جامعه باشد.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: دانشگاه‌های ما باید دانشجو برای این مملکت تربیت کنند و همانطور که موسس این دانشگاه مهندس افضلی‌پور بعد از تحصیل در خارج از کشور و برگشت به کشور گفت ملت ایران مرا فرستاد که تحصیل کنم و من هم برای ملت ایران همین کار را می کنم؛ بنابراین این دانشگاه را ساخت و آرزو داشت روزی این دانشگاه جر دانشگاه‌های برتر دنیا شود.

اکبری فرد عنوان کرد: امیدوارم دانشجویان در این دوره کار تیمی را به خوبی بیاموزند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در انتهای سال توضیح داد: در انتخابات هم باید ورود نخبگانی داشته باشیم چون خشت اول انتخابات این است که جامعه علمی ورود کند تا مردم هم استقبال خوبی خواهند داشت.

انتهای خبر/ 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi