پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

2:35:17 - سه شنبه 14 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فیزیک را با انجمن علمی قورت بدهید!
دبیر انجمن علمی فیزیک دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: در راستای آسان شدن مفاهیم فیزیک را با فعالیت‌های عملی و علمی ساده برای دانشجویان ارائه خواهیم داد.

به گزارش“دانشجوآزاد”به نقل از خبرگزاری دانشجو، یکی از دروس به ظاهر دشواری که افراد زیادی را در قوانین خود سردرگم کرده فیزیک است.
انجمن علمی فیزیک دانشگاه شهید باهنر کرمان در ششمین جشنواره حرکت با به کارگیری دستگاه‌ها و انجام آزمایش‌های عملی و علمی ساده سعی دارد تا به مفاهیم سنگین فیزیک معنایی ساده‌تر دهد.
زهرا سیف الهی، دبیر انجمن علمی فیزیک گفت، در رابطه با فعالیت‌های غرفهه انجمن علمی فیزیک در ششمین جشنواره حرکت دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: در راستای آسان شدن مفاهیم فیزیک فعالیتهای را انجام داده‌ایم.
وی ادامه داد: همکاری با کاوشکده علوم و استفاده کردن از وسایلی همچون: گهواره نیوتون، آیینه‌های معقر ومحدب، فیلترهای رنگی، دوک جادویی از جمله فعالیت‌هایی است که در راستای آسان شدن مفاهیم فیزیک انجام داده‌ایم.
دبیر انجمن علمی فیزیک دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: در کنار این فعالیت‌ها، سمینار کیهان‌شناسی توسط ابراهیمی، برنامه رصد بوسیله تلسکوپ، ارائه کتب اصلی در حوزه فیزیک، فیزیک مهندسی، مهندسی اپتیک و لیزر را نیز ویژهٔ دانشجویان برگزار خواهیم کرد

بر چسب ها: , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi