پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:07:57 - پنجشنبه 29 آبان 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فیروزآبادی: پذیرش انتشار اولین مقالات از دانشگاه کرمان باعث تعجب همگان شد
فیروزآبادی یکی از بنیانگذاران دانشگاه باهنر کرمان گفت: زمانی که اولین مقالات از دانشگاه کرمان منتشر شد، تمام ایران شکه شد و این آغازی برای موفقیت‌های دانشگاه کرمان بود.

به گزارش “دانشجو آزاد“، حبیب فیروزآبادی یکی از بنیانگذاران دانشگاه باهنر کرمان که امروز در همایش دوستداران دانشگاه در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان سخن می‌گفت، استان کرمان را وطن دوم خود دانست و گفت: کرمان را دوست دارم و زمانی که در استان کرمان هستم احساس راحتی و آرامش دارم.

یکی از بنیانگذاران دانشگاه باهنر کرمان دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به اینکه خداوند مهر کمک کردن به دانشگاه را در دل هرکس که بخواهد می‌نشاند، تصریح کرد: از امروز باید عزممان را برای انجام کارهای خیر جزم کنیم.

فیروزآبادی به اشاره به اینکه نباید گذاشت مشکلاتی از قبیل حرص مال، حسادت و دو دستگی نفاق مانع از کمک کردن به دانشگاه شود، گفت: من تمام تلاش خودم را برای جذب افرادی خلاق و دارای پتانسیل از خارج کشور انجام دادم و امروزه شاهد حضور این عده در کنار خودم هستم.

وی گفت: زمانی که در اوایل دهه‌ نود میلادی اولین مقالات از دانشگاه کرمان منتشر شد، تمام ایران شکه شد و این آغازی برای موفقیت‌های دانشگاه کرمان بود.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi