پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

3:25:07 - سه شنبه 28 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فعالیت‌های هنری و ادبی راه نجات دانشجویان از خمودگی است/ دانشجویان فارغ از تفکرات سیاسی برای ما یکسان هستند
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید برای بارور شدن خلاقیت دانشجویان محیط آزاد باشد؛ فعالیت‌های هنری و ادبی راه نجات دانشجویان از خمودگی است.

به گزارش“دانشجو آزاد”به نقل از خبرگزاری دانشجو،  طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با دبیران تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی کرمان گفت: دانشگاهی که دانشجوی آزاده تربیت کند و امکان چند صدایی را فراهم کند دانشگاهی موفق است.
وی ادامه داد: دانشگاهی موفق و زنده و شاداب است که دانشجو بتواند آزادانه و با حریت صحبت کند.
هاشمی با اشاره به اینکه حوزه‌ی مدیریتی برخی مدیران پویا نیست، گفت: بسیاری از مدیران را می‌بینم که در حوزه‌ی تخصصی خود بسیار قوی هستند؛ اما حوزه‌ مدیریتی آنان پویا نیست و این بخاطر یک بعدی بودن مدیران ارشد است.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: باید برای بارور شدن خلاقیت دانشجویان محیط آزاد باشد؛ فعالیت‌های هنری و ادبی راه نجات دانشجویان از خمودگی است.
وی با اشاره به اینکه دانشجویان فارغ از تفکرات سیاسی برای ما یکسان هستند، بیان داشت: تنها ملاک ما، عمل به قانون و مصوبات شورای عالی انقلاب است.
هاشمی گفت: استان کرمان یکی از موفق‌ترین استان‌ها در زمینه‌ی فعالیت‌های دانشجویی است و دانشجویان باید از این فرصت که ایجاد شده حداکثر استفاده را ببرند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi