پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:00:16 - دوشنبه 18 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرزندان شهدا یادگاران ارزشمندی از مجاهدتهای پدارنشان برای کسب استقلال ایران هستند
بابک آل طه در نخستین جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در سال تحصیلی جدید ایثارگران را ذخایر معنوی جامعه معرفی کرد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ بابک آل طه رییس ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر واحد کرمان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام زین العابدین(ع)، دانشجویان شاهد و ایثارگر را یادگاران شهدا نامیده و اظهار داشت: فرزندان شهدا و ایثارگران یادگاران ارزشمندی از مجاهدتها و رشادتهای پدارنشان برای کسب استقلال و آزادی ایران اسلامی هستند و برخی از این عزیزان که خود ایثارگر و آزاده می باشند نیز ذخایر ارزشمند معنوی جامعه به شمار می روند.
وی تلاش برای بهبود وضعیت و پیشرفت این عزیزان را از وظایف تمامی نهادها و مسئولان دانسته و ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی نیز بنا به وظیفه خود در قبال این عزیزان احساس مسئولیت نموده و مفتخر به میزبانی این دانشجویان می باشد.

در ادامه این جلسه توکلی رابط واحد و بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه گزارش تحلیلی آمار دانشجویان شاهد و ایثارگر در ترم جاری توضیح داد: در واحد کرمان ۱۷۱۰ دانشجو در ترم جاری مشغول به تحصیل می باشند که قریب به ۱۰۰۰ نفر در مقاطع تحصیلات تکمیلی ارشد و دکتری و حدود ۷۰۰ نفر نیز در سایر مقاطع مشغول به تحصیل می باشند.
چگونگی برگزاری گردهمایی سالانه دانشجویان شاهد و ایثارگر، برنامه ریزی کلاسهای تقویتی دانشجویان، تخصیص شهریه دانشجویان، برنامه ریزی فعالیتهای فرهنگی و هنری دانشجویان و شیوه های اطلاع رسانی قوانین و مقررات و آیین نامه های مربوط به این دانشجویان از سایر برنامه هایی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi