پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:58:03 - سه شنبه 16 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فراخوان جشنواره دانشجویی قران و عترت
کانون قرآن و عترت اداره کل امور فرهنگی در نظر دارد سی امین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان را در اسفندماه ۱۳۹۳ و همزمان با شروع ترم تحصیلی جدید برگزار نماید.

به گزارش “دانشجو آزاد“، کانون قرآن و عترت اداره کل امور فرهنگی در نظر دارد سی امین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان را در اسفندماه ۱۳۹۳ و همزمان با شروع ترم تحصیلی جدید برگزار نماید.
امین فیاض، دبیر جشنواره افزود این جشنواره به صورت سراسری و با تنظیم آیین‌نامه‌ای از سوی اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم در سه مرحله دانشگاهی، منطقه‌ای و کشوری برگزار خواهد شد.
او اهداف این جشنواره را “ایجاد انس و الفت بیش از پیش دانشجویان با قرآن و عترت” و “شناسایی و معرفی استعدادهای برجسته قرآن و عترت دانشجویان به جامعه” برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: در دوره گذشته این جشنواره بالغ بر ۱۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه در مرحله دانشگاهی شرکت نموده و ۵۰ نفر آنها به مرحله منطقه ای و ۲۰ نفر آنان به مرحله کشوری راه پیدا کردند.
دبیر کانون قرآن و عترت اداره کل امور فرهنگی تصریح کرد در مرحله دانشگاهی بیش از ۷۰ نفر در ۲۷ رشته مقام اول تا سوم را کسب نمودند.همچنین در مرحله منطقه ای ۲۰ نفر حائز رتبه گردیده و در مرحله کشوری ۳ نفر به مقام دوم دست یافتند.
مهران پروانه، دبیر اجرایی جشنواره نیز افزود سی‌امین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه در قالب ۶ بخش و بیش از ۳۰ رشته در دهه اول اسفندماه برگزار خواهد شد.
او ادامه داد این جشنواره به لحاظ اجرایی با جشنواره‌های دیگر متفاوت خواهد بود و هدف ستاد برگزاری جشنواره، ترغیب دانشجویان علاقمند به قرآن مجید و جذب اکثر دانشجویان خواهد بود.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi