پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:08:46 - شنبه 24 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان در عرصه های سازندگی از اهداف طرح هجرت است
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان گفت:غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان در عرصه های سازندگی و مردم یاری از اهداف طرح هجرت است.

علی سلیمی در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با اردوهای جهادی عنوان کرد: فردی از خانه و کاشانه خود هجرت میکند و کیلومترها راه را می پیماید تا خدمتی هر چند کوچک اما با اخلاص به مردمی از جنس ایمان و تلاش برساند.

 

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان افزود: گروه های جهادی بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان سالهاست که فعالیت های مستمری را درمناطق محروم استان کرمان انجام میدهند منشا خیر وبرکت برای مردم محروم روستا ها دارند.

 

این فعال دانشجویی با اشاره به اعزام دانشجویان به اردوی جهادی سفیران عدالت اظهار داشت: دراین اردو که بیش از۷۰ نفراز دانشجویان جهادگر حضوردارند، فعالیت خود را از ۲۲ مرداد ماه در مناطق محروم و روستاهای شهرستان منوجان واقع در جنوب استان کرمان آغاز کرده و در بازه زمانی ۱۰ روزه به پایان می رسد.

 

وی در رابطه با عمده فعالیت های دانشجویان جهادگر در این مناطق محروم تصریح کرد: اردوهای جهادی در عرصه های مختلف از جمله عمرانی ، آموزشی ، فرهنگی ، اعتقادی ، علمی پژوهشی ، رنگ آمیزی ، دیوار نویسی ، خطاطی ، مرمت سازی ، بهداشتی درمانی ، پزشکی ، ارائه خدمات حمایتی و مشاوره ای ، خیاطی ، بافندگی ، گزارش گیری از مشکلات مردم روستاها ،مطالبه گری از مسئولین ، کلاس های مهارت زندگی در روستاها ، دیداربا خانواده های معظم و محترم شهدا، گل فشانی و غباررویی گلزار شهدا ،دیداربا امام جمعه، پخش بسته های فرهنگی ، ورزشی ، بهداشتی در بین مردم روستاها ،شرکت در نماز وحدت بخش جمعه فعالیت دارند.

 

سلیمی دریابیگی در پایان خاطرنشان کرد: تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله عالی، غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان در عرصه های سازندگی و مردم یاری، خدمت رسانی و آشنایی دانشجویان با فرهنگ کار و تلاش وفعالیت های گروهی و کمک به حرومین به ویژه در روستاها و مناطق محروم در طرح هجرت از اهداف اردوهای جهادی است.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi