پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:52:14 - شنبه 25 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
غرب برای احیای حقوق زن مسلمان اشک تمساح می ریزد
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان از راه اندازی ستاد دانشجویی “نهضت ما زنده ایم” با هدف احیای هویت دینی در راستای دفاع از اسلام در بین دختران جوان در این سازمان خبر داد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان از راه اندازی ستاد دانشجویی “نهضت ما زنده ایم” با هدف احیای هویت دینی در راستای دفاع از اسلام در بین دختران جوان در این سازمان خبر داد.

ناصر بهروز در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با راه اندازی ستاد دانشجویی “نهضت ما زنده ایم” گفت: غرب که سالها از زن به عنوان یک ابزار استفاده کرده است، امروز برای احیای حقوق از دست رفته زن مسلمان قدعلم کرده و زن مسلمان ایرانی را زنی میداند که سالهاست بر او ستم رفته و برای او اشک تمساح می ریزد اما پرواضح است که هدف غرب بهره کشی از زنان است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به سخنان رهبری در خصوص خیانت غرب به زن تصریح کرد: نهضت ما زنده ایم در راستای بصیرت بخشی به زن جوان مسلمان دانشجو در مقابل نگاه غربی در دانشگاهها، راه اندازی شده است.

باید جایگاه زن را تعریف کرد و در مقابل منطق هوچیگرانه ی غربی به جد ایستاد

وی همچنین با تاکید بر فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص منطق هوچیگرانه و نگاه نامعادلانه و ظالمانه غربی نسبت به زن خاطر نشان کرد: در همین راستا «نهضت ما زنده ایم» در کشور در مواجهه با فرهنگ تهاجمی غرب در جهت معرفی الگوهای برتر و همچنین بازنگری نقش موثر زن مسلمان ایرانی که امروزه به عنوان امیدی برای جهان معرفی می شود گام های موثر و مفیدی برداریم.

فاطمه منصوری دبیر«نهضت ما زنده ایم» نیز با اشاره به اهداف اصلی این نهضت گفت: احیای هویت دینی در راستای دفاع از اسلام و انقلاب و فرهنگ ملی کشور در بین دختران جوان، تقویت شجاعت، عفت، احساس مسئولیت، ایثار در بین دختران جوان، ایجاد زمینه آشنایی و ارتباط دختران جوان با الگوهای برتر با رویکرد الگوگیری از زن مسلمان، از مهمترین اهداف این نهضت است.

 

وی در رابطه با برنامه های این ستاد در دانشگاهها گفت: نشست، برگزاری کرسی در راستای اهداف این ستاد، دیدار با الگوهای برتر زن مسلمان، برگزاری مسابقات و چاپ نشریه و برگزاری همایش در خصوص جایگاه زن مسلمان در بین دختران جوان، از برنامه های این ستاد در دانشگاههای استان است.

 

منصوری افزود: اولین نشست “نهضت ما زنده ایم” با موضوع نقش زن در دفاع مقدس با حضور دانشجویان دختر دانشگاه های شهر کرمان با سخنرانی خانم کاتبی از امدادگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در منطقه شمال غرب کشور یکشنبه ۲۶مهرماه ۹۴در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود.

دبیر«نهضت ما زنده ایم» اظهار داشت: همچنین نشست صمیمانه راویان خواهر دانشجو و خادمین خواهر با حضور خانم کاتبی ساعت۱۸:۳۰در موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

منصوری خاطر نشان کرد: همچنین این زن امدادگر و رزمنده دوران دفاع مقدس در منطقه شمال غرب کشور، در جمع دختران جوان دانشجوی دانشگاههای زرند نیز سخنرانی خواهد کرد.

ما زنده ایم تا قله های رفیع پیشرفت و استقلال ایران عزیز

دبیر«نهضت ما زنده ایم» گفت:«ما زنده ایم با هویت اسلامی، ما زنده ایم و نفس می کشیم در فضای ایران اسلامی،ما زنده ایم تا پای سربلندی ایران اسلامی، ما زنده ایم تا قله های رفیع پیشرفت و استقلال ایران عزیز،ما زنده ایم با بصیرت، ما زنده ایم با تاسی از فرهنگ فاطمی، ما زنده ایم تا قیام حضرت ولیعصر(عج( از شعار های اصلی این نهضت است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi