پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:43:37 - سه شنبه 5 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
غبار فعالیت های ضد انقلابی سران فتنه تیره تر از ریزگردهای خوزستان است
باید محترمانه به خانم ابتکار گوشزد کرد که غبار روزهای فعالیت های ضد انقلابی سران فتنه تیره تر و آلوده تر از ریزگردهای خوزستان در ذهن همه ما نقش بسته است.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ تصور همه ما این است که در فضای آکنده از ریزگردها که برای مردم خوزستان و کرمان نفس کشیدن به سختی افتاده است و نگاه بسیاری از آنها به تدبیر و امیدی که این روزها جایش خالی است دوخته شده، متصدیان محیط زیست کشور بایستی برای حل این معضل چاره اندیشی کنند. حال سوال این است که چرا باید سرکارخانم ابتکار در رفع مشکل بزرگ و حیاتی مردم خوزستان و کرمان اهمال نموده و حضورش را در بین دانشجویان دانشگاه شریف بر حضور در این شهرها برای رفع مشکلات مردمانش ترجیح دهد.

به راستی چگونه می توان توجیه کرد که خانم ابتکار برای افتتاح یک تشکل سیاسی دانشجویی که در جریان فتنه فعالیت داشته و منحل شده به دانشگاه شریف رفته و از تلاش دولت برای رفع حصر سران فتنه سخن بگوید.

باید محترمانه به خانم ابتکار گوشزد کرد که غبار روزهای فعالیت های ضد انقلابی سران فتنه تیره تر و آلوده تر از ریزگردهای خوزستان در ذهن همه ما نقش بسته است؛ فتنه گران کسانی بودند که حقوق طبیعی هموطنان خویش را نادیده گرفته و فضای امن و آرام ایران رابستر فتنه گری و اهداف سیاسی ناسالم خویش قرار داده اند.

گذشت زمان شاید مشکل ریزگردهای خوزستان و کرمان و تیرگی هوای این شهرها را از بین ببرد اما بی توجهی برخی مسئولین و کم کاری آنها در ذهن همه مردم ما حک خواهد شد.

شاید خانم ابتکار بر این عقیده است که سران فتنه پس از آزادی بتوانند مشکل مردم خوزستان و سایر مشکلات پیش روی محیطی را بهتر از ایشان برطرف کنند بنابراین باید مردم خوزستان و کرمان را به صبر و شکیبایی برای رسیدن به تدبیر وامید دعوت نمود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi