پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:48:13 - شنبه 8 اردیبهشت 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان تأکید کرد:
عیان شدن شعار دروغین آزادی بیان در آمریکا
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان گفت: با اقدامات صورت گرفته در دانشگاه‌های آمریکا نسبت به دانشجویان و اساتید حمایت‌کننده از مردم فلسطین و غزه، دروغین بودن شعار آزادی بیان عیان می‌شود.

به گزارش دانشجو آزاد:  حجت‌الاسلام والمسلمین عباس توان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به دستگیری و بازداشت برخی از دانشجویان و دو استاد دانشگاه‌های آمریکا که به حمایت از مردم غزه و فلسطین تجمع کرده بودند، گفت: رسانه‌ها و کشورهای غربی همواره سعی می‌کنند، کشورهای غربی را به‌عنوان مهد تمدن آزادی و طرف‌دار حقوق بشر دنیا معرفی کنند و در این زمینه خطوط قرمزی را برای خود تعریف کرده‌اند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان ادامه داد: غربی‌ها و آمریکایی‌ها تا زمانی حرف از آزادی و حقوق بشر می‌زنند که به منافع آنان، مشروعیت رژیم جعلی صهیونیستی و منافع این رژیم ضربه‌ای وارد نشود و هر زمان که علیه حاکمیت رژیم صهیونیستی اقداماتی صورت گیرد نه تنها آن را رسانه‌ای نمی‌کنند، بلکه سرکوب هم می‌کنند؛ چراکه رژیم صهیونیستی خط قرمز آن‌ها است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون ندای به‌حق و آزادی‌‌خواه دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا بلند شده است؛ چراکه دانشجویان بیدار هستند و اجازه نمی‌دهند ظلمی صورت بگیرد و طرف‌دار عدالت و مبارزه با ظلم هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین توان بیان کرد: زمانی که می‌بینیم در فلسطین جنایاتی صورت می‌گیرد و رژیم غاصب صهیونیستی مردم بی‌گناه، کودکان و زنان را می‌کشند، فطرت انسانی و روحیه آزادی‌خواهی دانشجویان اجازه نمی‌دهد، چنین اتفاقی را شاهد باشند و سکوت کنند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان اظهار کرد: آمریکایی‌ها خط قرمزشان رژیم صهیونیستی است و اجازه نمی‌دهند، خلاف منافع این رژیم جعلی صدایی بلند شود و چنانچه این اقدام صورت گیرد، آن را سرکوب می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شعار حقوق بشر غربی‌ها و آمریکایی‌ها واقعی نیست و تا زمانی آنان این شعار را سر می‌دهند که منافعی برای آنان داشته باشد؛ بنابراین با اقدامات صورت گرفته در دانشگاه‌های آمریکا نسبت به دانشجویان و اساتید حمایت‌کننده از مردم فلسطین و غزه، دروغین بودن این شعار عیان می‌شود.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi