پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:27:06 - شنبه 1 آذر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عکس‌های اردوی مختلط را تایید نمی‌کنم/ اگر عکس‌ها متعلق به دانشجویان من باشد استعفا می‌دهم
رئیس دانشگاه پیام‌نور جیرفت گفت: من عکس‌های متعلق به اردوی مختلط دانشجویان این دانشگاه را تایید نمی‌کنم و اگر این عکس‌ها متعاق به دانشجویان من باشد، استعفا می‌دهم.

 میثم عارفی، رئیس دانشگاه پیام‌نور جیرفت در گفتگو با دانشجو آزاد ، در رابطه با برگزاری اردوی مختلط دانشجویان دانشگاه پیام‌نور جیرفت بیان داشت: دیروز من خودم تا نزدیکی‌های کوه همراه دانشجویان بودم و با توجه به اینکه یکی از اقوامم فوت کردند، نتوانستم خودم صعود کنم.

وی ادامه داد: چون راه صعود به صورت عمومی بود و تقریبا همه مردم کوهپیمایی می‌کردند، دانشجویانمان را از همان مسیر به همراه یکی از اساتید دانشگاه به نام خانم دادگر که وی در تیم فوتبال بانوان لیگ کشوری است و سابقه زیادی در بحث کوهنوردی دارد، فرستادیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور جیرفت گفت: همچنین از برادران آقای سیدی را به همراه تعدادی از دانشجویان خواهران و برادارن بسیجی به این اردو ارسال کردیم و در مجموع حدود ۱۳۲ نفر دانشجو حضور داشتند.

عارفی تصریح کرد: خانم‌ها و آقایان پایگاه‌های بسیج همه در یک مسیر حرکت می‌کردند و با فاصله که آقایون ۲۰، ۳۰ متر جلوتر از خانم‌ها بودند یعنی همه خانم‌ها و آقایان آنجا با هم صعود می‌کردند و فقط مختص دانشجویان ما نبود ما هیچگاه دو مسیر صعود نداشتیم.

وی با اشاره به هماهنگی انجام اردو با فرمانده‌ سپاه جیرفت در رابطه با مسیرهای صعود خاطرنشان کرد: در هنگام برگزاری اردو یکی از دانشجویان با من تماس گرفت که دختر و پسر در اردو مختلط شده‌اند، من جواب وی را دادم و گفتم چون خودم نتوانستم صعود کنم؛ پاک‌ترین و نجیب‌ترین بچه‌های بسیجی که مورد اعتمادم بوده‌اند را فرستادم و البته تعدادی هم خانوادگی شرکت کردند و مادران دانشجویان در این اردو آنان را همراهی کردند.

 

عارفی با رد تصاویر منتشر شده از این اردو گفت: من اصلا عکس‌ها را تایید نمی‌کنم، عکس‌ها را برای من بیاورند و اگر دانشجویان من بودند من یک لحظه هم نمی‌مانم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور جیرفت گفت: جرم بنده این است که برادرم نماینده مجلس است، من نهایت تعامل را با همه گروه‌های سیاسی دارم و برای بنده اهمیت دارد که روز بسیج در نهایت احترام و سلامت برگزار شود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi