پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:05:59 - سه شنبه 2 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عکسهای دختر یک دست در آتلیه ای رویایی
مادری عاشق دخترش است ، دختری با یک دست و یک دنیا رویا که مادر تمام آنها را در قاب عکس آتلیه ای به حقیقت می رساند.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از نمناک:ین عکسها داستانی از عشق یک مادر به دخترش را پشت خود دارد. مادر جوان تمام تلاشش را می کند تا دخترش زندگی را از نمایی دیگر و متفاوت با بیماری اش ببیند. این دختر مبتلا به بیماری “هیرشیرونگ ” است .

بیماری هیرشیرونگ چیست ؟کودکانی که مشکل دفع دارند، ممکن است به بیماری هیرشپرونگ مبتلا باشند. درمان این بیماغری همیشه مستلزم جراحی است. خوشبختانه اغلب کودکانی که بخاطر این بیماری جراحی می شوند کاملاً بهبود می یابند و حرکات روده بزرگ آنها به حالت نرمال برمی گردد.

این دختربچه دوست داشتنی یک دست دارد و دست دیگرش از مچ به بعد به صورت ناقص شکل گرفته است. مادر او می گوید:همیشه دوست داشتم رویاهای دخترم را به حقیقت برسانم تا اینکه تصمیم گرفتم از او در این باره بیشتر سوال کنم . به مرور متوجه رویاهای کودکانه دخترم شدم و در یک دوره چند ماهه این تصاویر را درست با همان رنگ بندی و فضاسازی که او برایم تعریف می کرد تکمیل کردم. ایده های تخیلی دختر زیبا را در خود مثل یک فرشته جای داده است . تمامی این ایده پردازی های دیجیتالی توسط مادر خوش ذوق او انجام شده تا لحظاتی زیبا برای او خلق کند.

عکسهای زیبای آتلیه ای با ایده های جالب کودکانه

عکس آتلیه ای

عکس آتلیه ای

عکس آتلیه ای

ایده های خاص عکس آتلیه ای دختربچه یک دست

عکس آتلیه ای

عکس آتلیه ای

مدل و طرح زیبای عکس آتلیه ای کودک

عکس آتلیه ای

عکس آتلیه ای

عکس آتلیه ای

عکس آتلیه ای

عکس آتلیه ای

بر چسب ها: , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi