پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:45:42 - دوشنبه 9 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عملکرد دولت از بی برنامگی در دوران پسا توافق خبر می دهد
یک فعال دانشجویی در گفتگو با دانشجو آزاد گفت: عملکرد دولت از بی برنامگی در دوران پسا توافق خبر می دهد.

اسماعیل شریفی در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با توفق ایران و ۵+۱ گفت: اگر بر فرض محال قبول کنیم که این توافقی که بسته شده توافق خوبی است یا اگر بهتر و دقیق تر بگوییم توافقی بهتر از این با شیطان بزرگ نمی توانستیم بدست بیاوریم.

عضو شورای مرکزی تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به دوران پسا توافق اظهار داشت: مساله بعدی مربوط به دورا نبعد از توافق است که هرچند که ما نقد داریم به همین برجام و توافق نوشته شده و به نظر آنچنان دست آورد بزرگی ندارد؛ باید در مورد بعدش هم توضیح دهیم و صحبت کنیم که آیا دولت فکری برای بعد از آن کرده یا نه؟ درباره وضعیت اقتصاد پس از تحریم، اقتصاد پس از توافق، فرهنگ پس از توافق و امثال آن تدبیری اندیشیده اند یا خیر.

این فعال دانشجویی با تاکید بر فعالیت ویژه آمریکا در زمینه فرهنگی تصریح کرد: اگر طرف آمریکایی از چندین سال قبل سریال می سازد و زمینه سازی می کند برای مخاطب خودش آیا ایران هم آماده جلوگیری از تهاجم فرهنگ غرب و آمریکا هست و در شرایط جدید بنا هست چه اتفاقی برای بخش های مختلف کشور از جمله فرهنگ، اقتصاد و…بیفتد.

وی در خصوص تغییرات اقتصادی بعد از توافق خاطرنشان کرد: اگر بنا باشد که پولی آزاد شود هرچند که اگر محال نباشد احتمالش کم است، این پول آیا به نقدینگی اضافه خواهد کرد یا صرف ریخت و پاشها خواهد شد.

شریفی در پایان عنوان کرد: آنچه تا الان شاهد بودیم این است که دولت در مورد تحریم و توافق صحبت کرده اما در مورد شرایط و برنامه های بعد از آن همچین هزینه کردها صحبتی نشده، امیدواریم که برنامه ای باشد اما برنامه ای که گفته نشده احتمال وجودش هم بسیار کم است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi