پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:32:45 - شنبه 20 اردیبهشت 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان:
عملکرد بسیج باید در دانشگاه ها دیده شود
اسماعیل کاخ گفت: بسیج دانشجویی استان کرمان قصد دارد در جهت هم افزایی بیشتر بسیج دانشجویی با دانشجویان، اساتید و رئیس های دانشگاه ها همایش های متعددی را بر پا کند تا عملکرد و دستاوردهای بسیج در دانشگاه ها دیده شود.

به گزارش دانشجو آزاد؛ محمد علی طاهر رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان در دیدار با مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان بیان کرد: دانشجویان سرمایه های عظیم و آینده سازان کشور هستند بنابراین اگر تفکر جهادی و بسیجی در آنان شکل گیرد و در تمام عرصه های زندگی به ویژه آینده شغلی آنان همراهشان باشد کشور از بحران ها نجات می یابد.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه دانشجویان بسیجی به دستاورد های بزرگی دست یافته اند تصریح کرد: هر جا که احتیاج به کمک بوده است دانشجویان بسیجی با روحیه جهادی همواره پیش قدم هستنند، سیل های اخیر جنوب استان و همچنین اقداماتی که برای مبارزه با بیماری کرونا انجام داده اند از جمله اقدامات اخیر دانشجویان بسیجی است.

طاهر ضمن اعلام آمادگی برای همکاری دانشگاه شهید باهنر و بسیج دانشجویی استان عنوان کرد: دانشگاه شهید باهنر طبق سنوات گذشته آمادگی همکاری با بسیج دانشجویی را دارد.

در پایان رضا اسماعیل کاخ مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان ضمن تشکر از همکاری های دانشگاه شهید باهنر با بسیج دانشجویی استان گفت:بسیج دانشجویی استان کرمان قصد دارد در جهت هم افزایی بیشتر بسیج دانشجویی با دانشجویان، اساتید و رئیس های دانشگاه ها همایش های متعددی را بر پا کند تا عملکرد و دستاوردهای بسیج در دانشگاه ها دیده شود.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi