پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

2:23:42 - دوشنبه 13 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عدم توازن در داده ها و ستانده ها و باز شدن دروازه نفوذ دشمن از ایرادات جدی برجام است
جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در نامه ای به مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان کرمان عنوان کردند: عدم توازن در داده ها و ستانده ها و باز شدن دروازه نفوذ دشمن از ایرادات جدی برجام است.

به گزارش “دانشجو آزاد” جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در نامه ای به مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان کرمان عنوان کردند: عدم توازن در داده ها و ستانده ها و باز شدن دروازه نفوذ دشمن از ایرادات جدی برجام است؛  متن کامل نامه به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَن یَجْعَلَ اللّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلاً. (نساء-۱۴۱)

“او هرگز برای کافران به زیان مسلمانان راهی نگشوده است”

انقلاب اسلامی ایران پرچمدار مبارزه با ظلم، یاری مظلوم و نماد ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی است. انقلابی است که هیمنه پوشالی شرق و غرب را شکسته و به عنوان الگویی در اذهان ستمدیدگان و آزادی خواهان عالم شناخته شده است. پر واضح است که عظمت، پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی زمینه ساز بیداری اسلامی بوده و مقدمه ساز حکومت جهانی منجی عالم بشریت خواهد گردید. از این رو دشمنان از هیچ ترفند و نقشه ای برای نابودی و نفوذ در آن دریغ نکرده و هر اقدامی را برای تضعیف و عقب راندن انقلاب اسلامی به کار برده اند.این اقرار دشمنان است که پیشرفت های علمی سبب اقتدار ایران اسلامی و الگو قرار گرفتن اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله)در دنیا شده است. لذا امروز صیانت از دستاوردهای هسته ای و ایستادگی در این سنگر حکم صیانت از عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله) در دنیا دارد.

مجمع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استان کرمان:

سلام علیکم

مطالعه دقیق متن توافق هسته ای نشان می دهد که متاسفانه نه تنها صیانت های دستاوردهای هسته ای در آن صورت نگرفته بلکه قدم های ایران را در این عرصه به عقب می راند.عدم توازن در داده ها و ستانده ها، استثنا شدن ایران در بازرسی ها، تعلیق برخی تحریم ها(به جای لغو کامل) آن هم پس از اجرای عملی تعهدات ایران، پذیرفتن محدودیت های بلند مدت و ابدی در برخی بخش ها، ایجاد موانع جدی در تحقیق و توسعه و… تنها نمونه هایی از ایرادات جدی برجام است و متاسفانه از همه این دلایل بدتر، باز شدن دروازه نفوذ سیاسی،اقتصادی،اطلاعاتی وفرهنگی است که به واسطه اجرای برجام به روی دشمنان این ملت باز خواهد شد وجای تاسف دارد که این چند وقته مشاهده کنیم که برخی از مسئولین این کشور در جهت تکمیل این نفوذ حرکت کنند.

امید است شما نمایندگان محترم با دقت مصالح و خطوط قرمز انقلاب اسلامی را در نظر گرفته و بتوانید با گردنی افراشته پاسخگوی رای خود در مقابل شهدا و در پیشگاه خداوند متعال باشید و مانع از نفوذ و رسوخ عقایدی در این کشور شوید که سال های سال که این کشور را به عقب می راند و بدانید نتیجه این آزمون بزرگ در اذهان عموم ملت ماندگار و در تاریخ برای قضاوت آیندگان ثبت خواهد شد.

والسلام علی من اتبع الهدی

 

جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi