پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:36:39 - چهارشنبه 29 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ظهور آرمان عدالت در برخورد قاطع و بدون اغماض با مهدی هاشمی است
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان با انتشار بیانیه‌ای در خصوص پرونده مهدی هاشمی اعلام کرد: ما نسل سوم انقلاب ظهور آرمان عدالت را در برخورد قاطع، بدون اغماض و عادلانه دستگاه قضا با مهدی هاشمی می‌بینیم.

به گزارش “دانشجو آزاد“، شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان با انتشار بیانیه‌ای در رابطه با روند پروندهٔ مهدی هاشمی اعلام کرد: ما نسل سوم انقلاب اسلامی پویا‌تر از همیشه تشنهٔ عملی شدن آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم و گوشه‌ای از ظهور آرمان عدالت را در برخورد قاطع، بدون اغماض و عادلانه دستگاه قضا با مهدی هاشمی رفسنجانی می‌بینیم.

 

متن کامل این بیانیه به به شرح زیر است:

 

انقلاب اسلامی ایران در طول سال‌های گذشته از عمر پربرکتش‌ گاه از جنس حضور بود و حمایت همچون ۲۲ بهمن و روز قدس اکنون در آستانهٔ سی و ششمین سالگرد انفجار نور، پیروزی انقلاب اسلامی ایران، باز هم انقلاب و ایران در آستانهٔ واقعهٔ حساس و تاثیرگزار است؛ اتفاقی که شاید بسیاری چشم به آن دارند تا تبلوری از تحقق یکی از آرمانهای انقلاب اسلامی ایران را در آن مشاهده کنند که همانا عدالت و برابری همگان در برابر قانون است.

 

اکنون عموم مردم ایران؛ آنان که صاحبان انقلابند منتظرند ببینند که آیا خون آقازاده از آنان رنگین‌تر است؟!

 

آیا وابستگی به یکی از بزرگان تاریخ انقلاب اسلامی دلیل بر مصونیت از قانون است؟!

 

آری اکنون چشم امید عده‌ای کثیر به دنبال سایه‌ای از عدالت علوی است.

 

بسیج دانشجویی استان کرمان ضمن حمایت از اقدام مقتدرانهٔ دستگاه قضایی کشور در محاکمه مهدی هاشمی و محکوم کردن اقدامات جریان‌هایی برای ممانعت از اجرای عدالت در خصوص ایشان اعلام می‌دارد که ما نسل سوم انقلاب اسلامی پویا‌تر از همیشه تشنه عملی شدن آرمانهای انقلاب اسلامی هستیم و گوشه‌ای از ظهور آرمان عدالت را در برخورد قاطع، بدون اغماض و عادلانه دستگاه قضا با مهدی هاشمی رفسنجانی می‌بینیم، ما با اعتماد کامل به قاضی محترم این پرونده و حمایت قاطع از قوهٔ قضائیه منتظر اثبات اقتدار و استقلال قضایی در کشور از سوی این قوه ائیم.

 

ما نمی‌توانیم از پرونده‌های سنگین فساد مالی در شرکت‌های نفتی، حمایت انتخاباتی با پول بیت المال، باندبازی خانوادگی، برنامه ریزی آشوب و آشوبگری در فتنهٔ ۸۸، اقدام علیه امنیت این ملت و… چشم بپوشیم و بگذریم.

 

یادآور می‌شویم سرخی خون شهیدانمان را به قلم‌هایتان که مبادا بلرزند، ما انقلاب نکرده‌ایم که آقازادگی داشته باشیم. ما انقلاب کرد‌ه‌ایم تا عدل علی (ع) در برخورد با عقیل را ببینیم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi