پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

1:54:18 - سه شنبه 17 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
طرح دانشجوی کرمانی در کنگره ونکوور برای نجات بیماران دیابتی
مهزاد توکلی نژاد دانشجوی دندانپزشکی کرمان در کنگره جهانی دیابت درشهر ونکوور طرح تاثیر ویتامین دی بر کنترل قند خون را ارائه داد.

مهزاد توکلی نژاد دانشجوی نخبه کرمانی در گفتگو با “دانشجو آزاد” ضمن معرفی خود گفت: بنده متولد شیراز هستم اما قریب ۲۰ سال است که در کرمان زندگی می کنم و هم اکنون دانشجوی سال چهارم دندان پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان می باشم.

وی که اکنون جهت ارائه مقاله خود در شهر ونکوور کانادا به سر می برد اظهار داشت: در حال حاضر کنگره جهانی دیابت درشهر ونکوور در حال برگزاری است؛ دانشجویان و اساتید از همه کشورهای دنیا جهت ارائه مقالات خود در این کنگره حضور دارند.

این دانشجوی نخبه کرمانی درخصوص طرح خود تصریح کرد: بنده در این کنگره ارائه یک پوستر با عنوان “تاثیر مکمل ویتامین D بر پایداری انسولین و کنترل قند خون در بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲” دارم که تاثیر ویتامین D بر روی بیماران دیابتی را بررسی می کند.

توکلی نژاد با اشاره به دیگر فعالیت های پژوهشی خود اذعان کرد: در کنگره دانشجویی زنجان در زمینه ویتامین D وبیماری های دندان (periodontal and DMFT) راائه پوستر داشتم در کنگره IDA تهران در زمینه جراحی سیالولیت نیز یک پوستر ارائه دادم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چندین کتاب با همکاری اساتید دانشگاه در زمینه هایمختلف ترجمه کردم و بعد از بازگشت به ایران حتما در خصوص چاپ مقالات خود در ژورنالهای معتبر اقدام خواهم کرد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi