پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:51:43 - چهارشنبه 17 آذر 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان:
طرح جامع راه مهندسی زمینه آشنایی دانشجویان با رشته تحصیلی خود
در راستای آشنایی دانشجویان جدیدالورود با رشته تحصیلی خود طرح جامع راه مهندسی رضا اسماعیل کاخ گفت: در هفت گام برنامه ریزی شده و در آن سعی میشود دانشجویان را با نحوه زندگی دانشجویی، نحوه درس خواندن و موفقیت در دانشگاه، بازار کار رشته با تمرکز بر صنایع بومی منطقه وبررسی صنایع مادر و چند رشته ای آشنا کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان از برگزاری طرح جامع راه مهندسی در دومین سال برای دانشجویان ورودی جدید در رشته های فنی ومهندسی در دانشگاه های استان کرمان خبر داد و افزود: در راستای آشنایی دانشجویان جدیدالورود با رشته تحصیلی خود طرح جامع راه مهندسی در هفت گام برنامه ریزی شده و در آن سعی میشود دانشجویان را با نحوه زندگی دانشجویی، نحوه درس خواندن و موفقیت در دانشگاه، بازار کار رشته با تمرکز بر صنایع بومی منطقه وبررسی صنایع مادر و چند رشته ای آشنا کرد و در طرح بازدید راهیان پیشرفت این دانشجویان را از نزدیک با شرکت های دانشبنیان و تولیدی های فعال در حوزه های مختلف مرتبط با رشته خود آشنا نمود.

اسماعیل کاخ در ادامه هدف از اجرای طرح را ایجاد شناخت برای دانشجویان، دادن دید کلان به آنها هم از نظر تخصصی و هم از نظر سیاست گذاری و دغدغه مند ومسئله مند کردن دانشجویان برشمرد تا دانشجویان با احساس نیاز درونی برای کسب توانمندی ها قدم بردارند.

وی ادامه داد: با تقوت آشنایی با رشته تحصیلی و با اجرای مجازی این طرح در سراسر کشور، علاوه بر تحقق هدف طرح یعنی هدایت نخبگاه به سمت حل مسائل موجود در کشور،گامی مهم به سمت تحول بزرگ آموزشی و تربیتی در دانشگاه هابرداشته خواهد شد.

این طرح در استان کرمان جهت دانشجویان رشته های فنی مهندسی با نام راه مهندسی، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با نام طرح راه معلمی در حال برگزاری است که متقاضیان شرکت در این طرح ها جهت ثبت نام میتوانند به سامانه rahmohandesi.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ پاکاری

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi