پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:23:11 - چهارشنبه 27 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ضیافت اندیشه دانشجویی به دلیل مشکلات مالی برگزار نمی‌شود/۴ تیرماه آغاز ضیافت اندیشه اساتید
معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: متاسفانه طرح ضیافت اندیشه دانشجویی چند سالی است که به دلیل مشکلات مالی وزارت خانه های مربوطه برگزار نمی‌شود.

به گزارش”دانشجو آزاد“؛حجت الاسلام ابوذر عرب در خصوص طرح ضیافت اندیشه ویژه دانشجویان و اساتید در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طرح ضیافت اندیشه هر ساله در دانشگاه علوم پزشکی کرمان توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه طرح ضیافت اندیشه دانشجویی چند سالی است که به دلیل مشکلات مالی وزارت خانه های مربوطه برگزار نمی شود.

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در رابطه با طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید نیز گفت: این طرح سالی دوبار در اکثر دانشگاه ها برگزار میشود؛ دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سال ۹۳ در دو نوبت این طرح را برگزار کرد در سال ۹۴ هم قصد دارد در نیمه اول ماه رمضان طرح ضیافت اندیشه اساتید را برگزار کند.

عرب بیان داشت: این طرح در دو سرفصل آموزشی با موضوعات اندیشه سیاسی و مبانی انقلاب اسلامی و دیگری تاریخ علم و تمدن اسلامی برگزار خواهد شد.

معاون دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به حضور اساتیدی همچون قائدان از دانشگاه تهران و عارفی، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تا کنون تعداد ۱۶۰ نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی در این طرح شرکت کرده اند که از دوره های مختلف پزشکی و دندان پزشکی هستند.

وی خاطرنشان کرد: از تاریخ دوم تیرماه که مصادف با هفتم ماه رمضان است تا ۱۰ تیرماه مصادف با دهم ماه رمضان طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi