پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:24:10 - پنجشنبه 23 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ضرورت ارتباط شرکت‌های بزرگ کرمان با دانش‌بنیان‌ها
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شرکت‌هایی مانند مس و گل‌گهر در حالی دستگاه‌های بی‌کیفیت را از خارج می‌خرند که از دستگاهی مانند دستگاه حفاری اکتشافی جوانان کرمانی بی‌اطلاع هستند و باید این شرکت‌های بزرگ و دانش‌بنیان‌ها را به هم وصل کنیم تا از خروج ارز جلوگیری شود.

به گزارش دانشجو آزاد:  سردار محمدعلی نظری صبح امروز پنجشنبه ۲۳ آذرماه‌ در آیین افتتاح دستگاه حفاری اکتشافی توسط جوانان کرمانی شرکت‌های ایبکو اظهار داشت: بعضی از شرکت‌های بزرگ  خروجی ندارند و هزینه‌بر و مصرف‌گرا هستند و باید به شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان وصل شوند.

وی بیان داشت: شرکت‌هایی مانند مس و گل‌گهر در حالی دستگاه‌های بی‌کیفیت را از خارج می‌خرند که از دستگاهی مانند دستگاه حفاری اکتشافی جوانان کرمانی بی‌اطلاع هستند و باید این شرکت‌های بزرگ و دانش‌بنیان‌ها را به هم وصل کنیم تا از خروج ارز جلوگیری شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خطاب به جوانان سازنده دستگاه حفاری اکتشافی ابراز داشت: شما مجاهدت کردید و سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستید.

نظری تصریح کرد: جنگ امروز ما علیه دشمن یک جنگ اقتصادی است و جنگ نرم و روانی بخشی از جنگ اقتصادی به‌شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: شما جوانان با طراحی و ساخت دستگاه حفاری اکتشافی در واقع یک عملیات را  شروع کردید و امروز قله و هدف را گرفتید.

پایان پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi