پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:58:33 - پنجشنبه 1 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ضرب الاجل دانشگاه پیام نور برای تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور اعلام کرد: اعضای هیات علمی پیمانی و رسمی آزمایشی این دانشگاه که مدت ۲ تا ۵ سال تبدیل وضعیت آنها پرشده، تا ۱۵ شهریور باید نسبت به ارایه مدارک برای تبدیل وضعیت اقدام کنند.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از مهر؛ دکتر غلامرضا بخشی خانیکی گفت: دانشگاه پیام نور یک تعداد عضو هیات علمی پیمانی و یک تعداد عضو هیات علمی رسمی آزمایشی دارد که این افراد باید به مدت ۲ تا ۵ سال تبدیل وضعیت شوند.

وی ادامه داد: یعنی اعضای هیات علمی پیمانی برای تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی و رسمی آزمایشی ها برای تبدیل وضعیت به رسمی قطعی اقدام کنند.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور ادامه داد: براساس قانون باید به این افراد تذکر دهیم تا برای تبدیل وضعیت اقدام کنند، آن دسته از اعضای هیات علمی چه پیمانی و چه رسمی آزمایشی که ۵ سال وقت شان به پایان رسیده باید تکلیفشان را مشخص کنند.

وی افزود: براساس قانون و آیین‌نامه استخدام اعضای هیات علمی اگر این افراد برای تبدیل وضعیت و تعیین تکلیف اقدام نکنند رکود علمی محسوب شده، پیمانی ها به عقب باز گشته و کارمند می شوند، رسمی آزمایشی ها نیز به عقب بازگشته و پیمانی می شوند.

 بخشی خانیکی با بیان اینکه تعداد اعضای هیات علمی رسمی آزمایشی و پیمانی دانشگاه پیام نور حدود ۵۰۰ نفر است، ادامه داد: این اعضای هیات علمی تا ۱۵ شهریور فرصت دارند مدارک را برای بررسی ارایه کنند که آیا برای تبدیل وضعیت واجد شرایط هستند یا خیر.

وی یادآورشد: براساس قانون اگر برای ارایه مدارک اقدام نکنند لیست این افراد به هیات امنا ارایه می شود تا هیات امنا در خصوص تعیین و تکلیف این افراد تصمیم گیری کند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi