پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:29:24 - پنجشنبه 10 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
صالحی و ظریف یکبار هم متن برجام را دقیق نخواندند/مرجع امضا کنندگان برجام دانشمندان مستقل آمریکایی بود!
ما کسانی که در وزارت خارجه و سازمان انرژی اتمی کار می کنند را انسانهای مومن و راستگویی می دانیم ولی باید بگوییم آنها یکبار هم متن برجام را نخواندند.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ حجت‌الاسلام سید محمود نبویان در جمع دانشگاهیان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه ۹دی، گفت: کسانی که در سال ۸۸ به رای مردم بی احترامی کردند بسیار مضحک است که امروز حرف از رای مردم بزنند.

وی با بیان اینکه فتنه دیروز گذشت و امروز با فتنه نفوذ مواجه هستیم، تشریح کرد: نفوذ یعنی من ایرانی هستم ولی اهداف دشمن را امضا می کنم.

این نماینده مجلس بیان کرد: امروز مسئولینی هستند که باور دارند هر چه دشمن می گوید درست است و تشخیص می دهند منافع ما در راستای منافع بزرگترین دشمن خونی ملت تامین می گردد.

نبویان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در بحث نفوذ گفت: راه جلوگیری از نفوذ این است که اول دشمن را بشناسیم دوم راه های نفوذ را بدانیم و سوم راه های جلوگیری را بدانیم.

عدم اعتقاد به شعار مرگ بر آمریکا یعنی به طاغوت کفر نورزیدن

وی با اعلام اینکه هدف انبیا استکبارستیزی است، ابراز کرد: عدم اعتقاد به شعار مرگ بر آمریکا یعنی به طاغوت کفر نورزیدن.

نبویان با بیان اینکه نفوذ یعنی ایمان به خدا و طاغوت همزمان شود، بیان کرد: آمریکا فهمیده است که نمی تواند ایمان را بگیرد ولی می خواهد کفر به طاغوت حذف شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توافق هسته ای چه چیزی برای آمریکا داشت که اوباما تمام تلاش خود را برای قانع کردن آمریکا می کند و حتی آن را با موضوع فروپاشی شوروی مقایسه می کند.

وی با یادآوری دشمنی ها و ضربات آمریکا به ملت ایران گفت: ما با آمریکا در فاصله چند هزار کیلومتری خودمان کاری نداشتیم بلکه یک شاه ظالم را بیرون کردیم، اما آنها انواع و اقسام جنگ، توطئه ها، تحریم ها و دزدی ها را بر ما تحمیل کردند.

نبویان با بیان این پرسش که آیا اعتماد به آمریکا عاقلانه است، ابراز داشت: آمریکا یک ذره قابل اعتماد نیست چرا که اگر ذره ای قدرت پیدا کند ذره ای به ما رحم نمی کند.

این نماینده مجلس گفت: رهبر انقلاب ۲۶ شرط را برای یک قرارداد بین المللی به نام برجام قرار دادند تا آسیب های آن حداقل شود.

صالحی و ظریف یکبار هم متن برجام را دقیق نخواندند/ وزارت خارجه و سازمان انرژی اتمی از محتویات برجام بی خبرند

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام اظهار داشت: ما کسانی که در وزارت خارجه و سازمان انرژی اتمی در مذاکرات کار می کنند را انسانهای مومن و راستگویی می دانیم ولی باید بگوییم آنها یکبار هم متن برجام را نخواندند.

وی با بیان اینکه یکی از مسئولین می گفت اگر یک بار کلمه نظامی را در برجام به من نشان دهی من حرف های خود را پس می گیرم ، ادامه داد: وقتی کلمه نظامی را به آنها نشان دادیم ، باور نمی کردند این کلمه در برجام آمده است.

مرجع امضا کنندگان برجام دانشمندان مستقل آمریکایی بود!

نبویان با طرح این پرسش که اگر امضا کنندگان برجام آن را نخوانده اند پس چگونه متن تهیه شده است، پاسخ داد: آقای روحانی در کتاب خود می گوید ما در گذشته به دانشمندان مستقل آمریکایی مراجعه می کردیم و امروز هم این چنین است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز بزرگترین خطر برای کشور نفوذ است آمریکا سه سیاست را در پیش گرفته دوتا از سیاستها شکست خورد سیاست سوم تعامل است، مذاکره، نفوذ، سرنگونی

آقایان اصلاح طلب لطفا به رای مردم دست نزنید

وی خطاب به اصلاح طلبان گفت: آقایانی که اصلاح طلبند آقایانی که اهل فنته هستند انتخابات داریم دست به رای مردم نزنید خیلی مزحک است که رای مردم را هر زمان که من رای آوردم انتخابات بدون هیچ شبه ای بود اگر به نفع من نبود حتما تخلفی صورت گرفته است.

سید محمود نبویان با اشاره به فتنه سال ۹۴ خاطرنشان کرد: فتنه ی امروز ما که مقام معظم رهبری نسبت به آن هشدار دادند و بعد از برجام نه یک بار، نه ده بار نزدیک به هشتاد بار واژه نفوذ را به کار برده اند، بزرگتری فتنه است.

این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تشریح معنای نفوذ عنوان کرد: مراد از نفوذ جاسوس نیست بدین معنا که یک نفر از آمریکا آمده و جاسوسی می کند ، معنایش این است که آنقدر روی ذهن من کار میکنند که من خودم اهداف دشمن را با افتخار امضا می کنم.

وی ادامه داد: امروز مسئولینی در این کشور هستند که به این باور رسیده اند که هرچه دشمن می گوید درست می باشد، تمام فرمایش حضرت آقا درباره نفوذ همین را می گوید به عنوان مثال دختران و همسران ما چادری اند و حتی با زور اسلحه حاضر به برداشتن حجاب خود نیستند اما کار دشمن این است که طوری روی ذهن آنها کار میکند که خودش چادر خودش را برمیدارد.

عضو کمیسیون ویژه برجام تصریح کرد: حاصل دیپلماسی غرب گرا و خوش بین بودنبه دشمن همین متن برجام است، من نمیدانم آقایان چطور حاضر شدند این متن را امضا کنند؟

وی در ادامه گفت: آمریکا بسیار حساب شده متن برجام را نوشته محدودیت های مادام العمری بر ما تحمیل شده، حق تحقیق و پژوهش را از ما گرفته اند و آقایان امضا کرده اند، تعهد داده اند، جالب است جشن هم گرفتند بابت این کارشان.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi