پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

1:03:51 - شنبه 11 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شکست های سنگین بانوان هندبالیست همچنان ادامه دارد
در آغاز هفته دوم رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان , تیم مس کرمان مغلوب حریف نامدار خود شد .

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “ورزش خبر ” هفته دوم رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان در حالی پیگیری شد که در این هفته ۴ بازی برگزار شد و در یکی از این دیدار ها تیم مس کرمان با نتیجه ای تحقیر آمیز مغلوب حریف خود ثامن الحجج سبزه وار شد .


در این دیدار که در آغاز هفته دوم لیگ برتر برگزار شد , بانوان تیم مس کرمان که در دیدار نخست فصل خود نیز بازی را در خانه به تیم نفت و گاز گچساران واگذار کرده بودند , انگیزه بسیاری داشتند تا با گرفتن نتیجه مناسب بتوانند به اوضاع خود در جدول رده بندی سروسامانی بدهند اما در مقابل قدرت تیم ثامن الحجج که از تیمهای خوب این دوره محسوب میشود در پایان بازی حرفی برای گفتن نداشتند و با اختلاف امتیازی عجیب و با نتیجه ۳۲ بر ۸ مغلوب حریف خود شدند .


 تیم مس کرمان با این باخت , مکان خود در انتهای جدول رده بندی را مستحکم تر کرد و بدون امتیاز در رده چهارم جدول ۴ تیمه این گروه از مسابقات قرار گرفت . در این گروه از مسابقات ثامن الحجج سبزه وار با ۴ امتیاز در رده نخست و نفت و گاز گچساران و تاسیسات دریایی هر دو با ۲ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند .


باید سوال پرسید که آیا نتایج و باختهای غیر قابل باور و تحقیر آمیز و همچنان تیمداری های عجیب و غریب بطور مثال در فوتبال ساحلی بانوان نیز احتمالا در راستای طرح توسعه ورزشی استان میباشد ؟ و جای هیچ گونه پیگری و بازخواستی از مسولان امر ندارد ؟

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi