پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:27:19 - پنجشنبه 8 آبان 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهادت سردار سلیمانی انقلاب را زنده کرد
حسین معروفی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی نه تنها انقلاب را زنده کرد بلکه نشان داد این ۲۵ میلیون جمعیتی که برای تشییع ایشان حضور یافتند حرکتی را رقم زدند که مردم در زمان های امام معصوم و حتی پیامبران از خود نشان ندادند .

به گزارش ” دانشجو آزاد “ جامعه نخبگانی دانشجویی با فرمانده سپاه ثارالله کرمان دیدار کردند، در این دیدار رضا اسماعیلی کاخ ضمن ارائه گزارشی از عملکرد نخبگانی این قشر دانشجویی به طرح اعتلای بسیج دانشجویی در راستای کادر سازی و پرورش نیروی جوان انقلابی اشاره کرد و دانشجویان دغدغه مند مشکلات و مسائل  داخلی را  به بررسی و نقد گذاشته و خواستار همکاری سپاه با دانشجویان در راستای حل مسائل استانی  به صورت تخصصی و محوری در استان شدند .

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن خرسندی از حضور این دانشجویان ونخبگان جامعه که مطالبه گر و دغدغه مند هستند، گفت : مکتب حاج قاسم سلیمانی در راستای کادر سازی صورت گرفته است بدون اینکه برنامه خاصی برای کادر سازی و نیرو سازی جریان انقلابی داشته باشد اما توانست جهانی را متحد و انقلابی را دوباره زنده کند.

فرمانده سپاه ثارالله تاکید کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی نه تنها انقلاب را زنده کرد بلکه نشان داد این ۲۵ میلیون جمعیتی که برای تشییع ایشان حضور یافتند حرکتی را رقم زدند که مردم در زمان های امام معصوم و حتی پیامبران از خود نشان ندادند .

وی افزود: جوانان انقلابی باید در عرصه فرهنگی ورود کنند و فرآیند کار فرهنگی را نیز برای خود تعریف کرده و این تخصص را با فضا سازی و نماد سازی آغاز و با فرهنگ سازی ، گفتمان سازی، شبکه سازی و در نهایت جریان سازی تا منتج به خروجی نیروی انقلابی شود .

حسین معروفی اذعان کرد: مدل دانشجویی فرماندهی و نظامی گری نیست بلکه نخبگانی و مطالبه گری به دور از تخریب و هتک حرمت به اشخاص است لذا مطالبه بدون اصلاح به نتیجه نمی رسد گرچه انقلاب را باید با مردم تعریف کرد و بسیج دانشجویی بر خواسته از دل مردم و انقلاب است.

وی با بیان اینکه علاقه مند به برگزاری جلسات تخصصی موضوعی هفتگی با دانشجویان هستیم ، ابراز کرد: دیدار با جامعه نخبگانی دانشجو صریح و بی پرده به مصابحه پدر و فرزند است اما به علت رعایت پروتکل های ستاد کرونا این امکان وجود ندارد اما جلسات ماهانه را با نخبگان دانشجو برگزار خواهیم کرد .

انتهای پیام / طهماسبی

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi