پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:53:15 - دوشنبه 31 شهریور 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رییس بیمارستان پیامبر اعظم خبرداد:
شناسایی قریب به ۲ هزار بیمار قطعا مثبت کرونایی و درمان ۹۲ درصدی آنها
فرهاد اشرافی گفت: بیمارستان پیامبر اعظم نیز از ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ تا کنون قریب به ۲۵۰۰ بیمار قطعا مثبت بستری و مورد درمان قرار داده اشت که ۹۲ درصد آنها شفا یافته و ترخیص شده‌اند.

به گزارش دانشجو آزاد؛ فرهاد اشرافی” مدیریت بیمارستان پیامبر اعظم کرمان؛ در آئین تجلیل خادمیاران رضوی از مدافعین سلامت و کادر درمان  بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گفت:  تقریبا از ۷ ماهه کذشته تا کنون که  ویروس کرونا در جهان شیوع پیدا کرده است و بیمارستان پیامبر اعظم  نیز از ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ تا کنون قریب به ۲۵۰۰ بیمار قطعا مثبت بستری و مورد درمان قرار داده اشت که ۹۲ درصد آنها شفا یافته و ترخیص شده‌اند.

وی با اشاره به تعداد کادر درمان این بیمارستان پیامبر اعظم عنوان کرد: در این بیمارستان ۱۳۵ پزشک و ۱۰۰۰ کادر درمان در حال خدمت‌رسانی به مردم  و بیماران کرونایی هستند.

رییس بیمارستان پیامبر اعظم  در خصوص واکنش دیگر بیمارستان‌ها در برخورد با بیماران کرونایی اظهار کرد: برحی از واحد های درمانی برای ورود این بیماران حط کشی کرده  و بیماران ناقل کویید ۱۹ را نمی‌پذیرفتند اما این بیمارستان برخود  واجب دانست که در این زمنیه خالصانه ورود کند لذا با همه وجود به مردم حدمت رسانی شد و کادر درمان ما با تمام وجود به این ماموریت حود عمل کردند.


وی با اشاره به اینکه بحش‌هایی از این بیمارستان به بیماران اختصاص داده شده است و دچار کاهش عملکرد در خدمت رسانی شده‌ایم، خاطر نشان کرد: اتاق عمل‌های ما همه در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است که نیازمند جراحی هستند لذا نمی‌توانیم به طور کامل خدمات لازم را به دیگر مردم  ارایه کنیم و البته متضرر هم شده‌ایم اما امیدواریم هر چه زودتر  با فروکش کردن این ویروس دوباره همه چیز به روال قبل برگردد.

اشرافی از حضور خادمیاران رضوی در سه مقطع لیالی قدر، تاسوعا و عاشورا و در آغاز هفته دفاع مقدس تشکر کرد و گفت: حضور خدام که با نوای امام رئوف پا به بیمارستان گذاشته و باعث دلگرمی کادر در مان و ایجاد روحیه امید در بیماران شده است حرکتی قابل ستایش است لذا امیدواریم هرچه سریعتر این بیماری از جهان برداشته شود.

انتهای پیام/طهماسبی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi