پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:16:02 - دوشنبه 20 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سومین اجلاس تحقیق، توسعه و فناوری کشور برگزار می شود
سومین اجلاس مدیران و دومین جشنواره برگزیدگان تحقیق، توسعه و فناوری کشور در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه جاری در تهران برگزار می شود.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ دبیر اجرایی این اجلاس اظهار کرد: این رویداد تخصصی به موضوع اصلی مدیریت کاربردی تحقیق و توسعه می پردازد و راهکارهای بسیار ارزشمندی در زمینه نیازسنجی بازار آینده و برنامه ریزی برای تامین این نیازها ارایه می کند.

محمد تاج بخش افزود: هدف از برگزاری این اجلاس همسوسازی فعالیت های تحقیق و توسعه با مشتریان، بازارها و مصرف کنندگان نهایی از طریق مدیریت مطلوب در مراکز و واحدهای تحقیق و توسعه، پژوهشگاه ها و پژوهشکده ها، پارک های علم و فناوری، شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد است.

وی با بیان اینکه این اجلاس با حضور نمایندگان مجلس، معاونان وزرا، اساتید، نخبگان و دست اندرکاران حوزه تحقیق، توسعه، پژوهش و فناوری برگزار می شود، ادامه داد: در مراسم اختتامیه اجلاس از برگزیدگان تحقیق، توسعه و فناوری کشور با اهدای لوح سپاس، تندیس زرین و جوایز ارزنده تقدیر و تشکر می شود.

دبیر اجرایی این اجلاس یادآور شد: علاقمندان به کسب هرگونه اطلاعات در زمینه شرکت در این اجلاس می توانند از طریق وب سایت www.rdconf.com و برای دریافت اطلاعات در زمینه شرکت در جشنواره به وب سایت www.rdawards.ir مراجعه کنند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi