پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:05:04 - شنبه 27 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سواستفاده از اقدامات وحشیانه ی عده ای جانی به نام اسلام و به تخریب چهره ی رحمانی پیامبر اسلام محکوم است
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان با صدور بیانیه ای توهین به ساحت مقدس پیامبر مهربانی را محکوم کرد.

به گزارش “دانشجو آزاد” شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان با صدور بیانیه ای توهین به ساحت مقدس پیامبر مهربانی را محکوم کرد. متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

باز هم بازی اسلام هراسی در غرب و این بار حمله عده ای نامسلمان داعشی به نشریه ی فرانسوی شارلی ابدو و جالب اینکه همچون وقایع ۱۱ سپتامبر، ماجرای بوستون، گروگان گیری استرالیا و چندین مورد دیگر که مسلمانان در متن اتهامند کارت شناسایی عاملین مسلمان در صحنه باقی مانده و همه ی آنان کشته می شوند. شواهد امر طراحی صهیونیستی این ماجرا را می نمایاند و مضحک ترین قسمت این ماجرا نیز حضور بنیامین نتانیاهو در جمع سران کشورها برای محکومیت تروریست است.

اما در این میان اقدام نشریه شارلی ابدو در توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و انتشار کاریکاتور موهن به پیامبر رحمت (ص) به هیچ وجه قابل توجیه نیست. اینکه کسی بخواهد از اقدامات وحشیانه ی عده ای جانی به نام اسلام سوءاستفاده کند و به تخریب چهره ی رحمانی پیامبر اسلام و حتی مسلمین جهان که همیشه پیرو آیین مهر و مهروزی اند بپردازد شایسته نیست و چنین اقدامی از سوی هرکس که باشد محکوم است. متأسفانه پس از این اقدام برخی از سران عرب که البته بین خود و صهیونیسم جهانی سنخیت می بینند و همچنین برخی رسانه های داخل کشور به ابراز همدردی با این نشریه پرداخته اند که جای بسی تأمل است.

بسیج دانشجویی استان کرمان نیز ضمن محکومیت این توهین نشریه ی شارلی ابدو، عذرخواهی این نشریه را از همه ی مسلمانان جهان لازم می بیند و حمایت از این اقدام را به هر نحو و از سوی هر کس که باشد مردود می داند. امید است تا از این پس دیگر شاهد توهین به هیچ یک از انبیاء و صلحای جهانی، خصوصا ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) که مظهر مهر و مهربانی است، نباشیم.

و به امید ظهور قریب حضرتش …

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi