پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:50:54 - پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سنگ پرانی عده ای چهره بسیج را مخدوش نخواهد کرد
نهاد مردمی بسیج کارنامه ای بس درخشان از سالهای اولیه تاسیس در دوران دفاع مقدس دارد و همواره در طول سالیان با ایثار و از خودگذشتگی، اعتماد رهبری و مردم را به خود جلب کرده و با سنگ پرانی عده ای، چهره اش مخدوش نخواهد شد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ بسیجی بودن افتخار امام و مقتدایمان بود، رهبرمان چفیه بسیج را از گردن برنمی دارد؛ باکری و همت و خرازی هایِ بسیجی نام ایران را در دنیا بلند کرده و در مکتب بسیج، عاشورایی شدند. مکتبی که از دل آن شیرمردانی جان خود را دادند تا علم این مکتب بر زمین نماند. طبیعی است دشمنان ایران اسلامی چشم دیدن این مکتب الهی و یکدلی و اتحاد این نهاد مردمی و انقلابی را ندارند.

ما عادت داریم به شنیدن تهمت های ناروا و اتهامهای نا به جا از جانب دشمنان ؛ این گونه برخوردها و نواهای مخالف، بسیج را در برداشتن گامهای خود استوارتر می کند؛ چرا که به فرموده رهبر انقلاب هرگاه دشمن از سخنان شما عصبانی شد بدانید که حرف و گفتارتان درست است.

اما چرا باید در سال همدلی و همزبانی؛ از درون خود را بزنیم؟ چرا انجمنی به اصطلاح اسلامی، نهاد مردمی بسیج را متهم می کند و هم نوای با دشمنان ایران اسلامی ساز بسیج هراسی را کوک می کند.

مگر نه این است که در هر آشوب و بلوایی که به تحریک مخالفان و دشمنان نظام صورت گرفت؛ بسیج بیشترین آسیب را دید و بسیجیان مضروب همیشگی صحنه های درگیری بودند.

چرا چشمان خود را بر واقعیت بسته ایم و حرفهای دشمن شاد کن می زنیم؟ کسانی که از آمار حبس و شلاق دم می زنند خوب است نگاهی به تعداد بسیجیان آسیب دیده در جریانهای مختلفی که معاندین نظام راه انداختند بیاندازند که چگونه در این برخوردها، بسیجیان از خودگذشته و سلامتی و گاها جان خود را از دست داده ند و اگر غیر این است بیاورند نمونه هایی را که به جرم مخالفت با بسیج محکوم و مضروب شده اند.

قشر تحصیل کرده بداند برای بالانشینی باید بزرگ بود و برای بزرگ بودن تهمت و افتراء به دیگران راهکار مناسبی نیست؛ نهاد مردمی بسیج کارنامه ای بس درخشان از سالهای اولیه تاسیس در دوران دفاع مقدس دارد و همواره در طول سالیان با ایثار و از خودگذشتگی، اعتماد رهبری و مردم را به خود جلب کرده و با سنگ پرانی عده ای، چهره اش مخدوش نخواهد شد.

لذا به تمامی فعالین دانشجویی توصیه می کنیم اگر می خواهند نهادی یا تشکلی به بزرگی ارتش ۲۰ میلیونی داشته باشند الگو بگیرند و بزرگ منشی بیاموزند نه اینکه برای بالا رفتن، چشم خود را بر واقعیتها ببندند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi