پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

4:10:16 - دوشنبه 18 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سفر ۶۷۰ هزار ایرانی به خارج از کشور در ایام نوروز
فرمانده نیروی انتظامی از سفر ۶۷۰ هزار ایرانی به خارج از کشور در ایام نوروز خبر داد و گفت: سفر به مکه مکرمه در این ایام ۸۷ درصد افزایش داشت.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی در نشست خبری تشریح عملکرد نوروزی پلیس اظهار داشت: تصادفات ثبت شده ۴٫۳ کمتر بوده است. همچنین کشته‌های سر صحنه تصادف ۱۵٫۷ کاهش داشته و تعداد آن ۵۱۲ نفر بوده است.

وی ادامه داد: از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه، ۹ هزار و ۱۷۰ نفر مجروح شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی در اولین نشست خبری خود در سال جاری گفت:  در این ایام ۶۷۰ هزار نفر از ایرانیان به خارج از کشور سفر کردند که ۱۸۰ هزار نفر به عتبات عالیات، حدود ۱۰۰ هزار نفر به مکه مکرمه و سایر افراد نیز به کشورهایی مانند امارات و ترکیه سفر کردند.

به گفته احمدی‌مقدم سفر ایرانیان به عمره در ایام نوروز امسال، ۸۷ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه سرقت خودرو ۱۲ درصد افزایش داشته است گفت: سرقت خرد نیز با رشد ۳ درصدی روبه‌رو شد اما کیف‌قاپی ۱۵ درصد، سرقت مسلحانه ۱۳ درصد، سرقت به عنف ۱۸ درصد کاهش داشته است.

139208201136413481515623

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به عملکرد حوزه راهور در سال ۹۲ اظهار داشت: در سال گذشته ۸۹۶ هزار خودرو شماره‌گذاری شد که ۱۳ درصد افزایش داشت. در این سال ۷۲ هزار خودروی خارجی نیز شماره‌گذاری شد که این تعداد نیز ۴۹ درصد افزایش یافت.

احمدی‌مقدم افزود: سال گذشته ۷۲ هزار خودرو اسقاط شد که این میزان ۵۲ درصد کاهش داشته است. همچنین صدور گواهینامه رانندگی در سال ۹۲ با تعداد ۱٫۵ میلیون، کاهش ۲۱ درصدی را تجربه کرد.

ادامه دارد…

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi