پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:34:43 - یکشنبه 30 بهمن 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سفر وزیر ورزش به استان کرمان + برنامه‌ها
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور در کرمان خبر داد و گفت: اختتامیه مراسم با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

به گزارش دانشجو آزاد:   میثم پاریزی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری گردهمایی مدیران، معاونان توسعه مدیریت منابع و ذی‌حسابان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور در استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: این گردهمایی از دوم تا چهارم اسفندماه امسال در کرمان شهر مقاومت برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این گردهمایی معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان به اتفاق مدیران کل ستادی حوزه مربوطه، مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور، معاونت توسعه و پشتیبانی ادارات کل استان‌ها و عاملین ذی‌حساب از روز اول حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد در کرمان گفت: برگزاری سمینار بزرگ ورزشی در کرمان با هدف ایجاد وحدت رویه در بحث مسائل و مقررات حوزه مربوطه ذیل معاونت توسعه منابع و پشتیبانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مبحث دیگر واگذاری ماده ۲۷ و ماده ۵ است که با نگاه به انتفاع مردم و استفاده راحت مردم از اماکن ورزشی است، ادامه داد: این واگذاری‌ها با این نگاه که ورزش گران نشود، مردم بتوانند دسترسی راحتی به امکانات ورزشی داشته باشند و همچنین اولویتی برای هیئت‌های ورزشی باشد که بتوانند از اماکن تخصصی استفاده کنند، انجام می‌شود.

پاریزی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها از روز دوم اسفندماه آغاز می‌شود، گفت: افتتاحیه این مراسم ساعت ۹ شب روز سه‌شنبه دوم اسفندماه در محل گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی برگزار و اختتامیه مراسم روز پنجشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از افتتاح سالن گوهر روش سیرجان با حضور وزیر ورزش و جوانان خبر داد و افزود: این سالن ورزشی یک سالن مسابقاتی با ظرفیت سه هزار نفر است که اعتبار ۸۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi