پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:44:04 - دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان:
سرکوب دانشجویان دانشگاه‌های جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، محکوم است
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت:یکی از کنش‌هایی که امروز شاهد آن هستیم، فریاد بلند دانشجویان آزادی‌خواه جهان در سطح دانشگاه، نسبت به محکوم کردن حرکت رژیم منحوس صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش دانشجو آزاد:  سید هادی طباطبایی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در جمع خبرنگاران در خصوص سرکوب دانشجویان دانشگاه‌های جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین توسط نظام استکبار اظهار کرد: امروز در تحولات بین الملل شاهد دفاع تمام آزادی خواهان جهان از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن کشتار کودکان و زنان بی گناه توسط رژیم منحوس صهیونیستی در نوار غزه هستیم.

 
وی افزود: یکی از کنش‌هایی که امروز شاهد آن هستیم، فریاد بلند دانشجویان آزادی‌خواه جهان در سطح دانشگاه، نسبت به محکوم کردن حرکت رژیم منحوس صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین است.

 
او گفت: دانشجویان در صحن دانشگاه‌ها فریاد دفاع از مظلوم و مردم غزه سر میدهند و خواستار پایان دادن به جنگی هستند که رژیم صهیونیستی بر مردم مظلوم غزه تحمیل کرده و تعداد زیادی از کودکان و زنان بی گناه را مظلومانه به شهادت می‌رسانند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان تاکید کرد: امروز مدعیان دموکراسی و آزادی بیان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در درون صحن دانشگاه که محل این کنش هست، قیام کرده اند و توسط نیرو‌های نظامی کشور آمریکا مورد ظلم جدی قرار می‌گیرند، آن‌ها ادعای آزادی داشتند؛ آنان در دانشگاه‌های هاروارد و کلمبیا فاجعه بار مردم را می‌کشند و از بین می‌برند؛ این همان تمدن و آزادی بیانی است که مدعیش هستند؟

طباطبایی گفت: اتفاقات اخیر، چهره افراد و چهره استکباری که خود را پشت دموکراسی و احترام به نخبگان پنهان می‌کرد را به خوبی نمایان می‌کند، رفتار وحشی گرایانه نیرو‌های آمریکایی در دانشگاه‌ها با دانشجویانی که آزادیخواه هستند و دفاع از مظلوم را سر میدهند به وضوح دیده می‌شود.

وی افزود: در مورد این نقابی که این‌ها به چهره زده بودند و ادعای تمدن داشتند باید گفت که رفتار مدعیان تمدن و مدعیان دموکراسی طبل رسوایی را در صحن دانشگاه نواختند و خودشان را رسوا کردند.

طباطبایی گفت: بسیج دانشجویی استان کرمان هم صدا با تمام دانشجویان آزادیخواه جهان که در دفاع از مظلوم و دفاع از مردم مظلوم غزه که ایستادگی می‌کنند احساس همدردی می‌کند و ان شاالله به زودی ریشه این رژیم منحوس و این تومور سرطانی را از کره زمین محو خواهند کرد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi