پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:05:04 - یکشنبه 14 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرپرست جدید معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت معرفی شد
طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ،دکتر امیرپور به عنوان سرپرست معاونت دانشجوئی فرهنگی این دانشگاه معرفی شد.

به گزارش دانشجو آزاد: طی مراسمی با حضور دکتر خیرخواه، حجت الاسلام شاهرخی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاونان تحقیقات و اموزشی، جمعی از مدیران دانشگاه دکتر امیرپور به عنوان سرپرست معاونت دانشجوئی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت معرفی شد.

حجت الاسلام شاهرخی در این آیین ضمن تقدیر از اقدامات مسئول سابق معاونت دانشجویی اظهار داشت :انتصاب و مسئولیت یعنی فردی که مورد سوال و بازخواست هم در این دنیا و هم در آخرت قرار می گیرد.

وی ضمن تشکر از توجه رئیس دانشگاه به انتصاب جوانان و بانوان در مدیریت معاونتها و واحدهای افزود: حوزه دانشجویی هم مقدس و هم پر چالش می تواند، باشد، مقدس از جنبه فرهنگی است، کار فرهنگی آنقدر اهمیت دارد که دشمن تمام برنامه ریزی خود برای برهم زدن، آرامش کشور را در این حوزه آغاز کرده است و برنامه مفصلی برای آن دارد.

شاهرخی با بیان اینکه در مسائل فرهنگی نگاه جامع به تمام حوزههای دانشگاه در منطقه باشد، تصریح کرد: دشمن خیلی برنامه داشت، آشوبها را از دانشگاهها آغاز کند، لذا باید به مسائل دانشجویی توجه شود، امکانات رفاهی هم در حد توان دانشگاه برنامه ریزی و مدیریت شود.

در ادامه دکتر خیرخواه رئیس دانشگاه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۳ آبان و محکومیت اقدامات صهیونیستی در غزه اظهار داشت: این اقدامات ضد انسانی رژیم اشغالگر دل هر انسانی را به درد می آورد و همین باعث شد که در سراسر عالم مردم  در حمایت از مظلومیت فلسطین به میدان امدند و خواستار پایان یافتن، این ستمگری شدند.

وی بیان داشت: بهترین کار در انتصاب مدیران استفاده از نیروهای جوان، مستعد برای پرورش مدیران توانمند در منطقه است و دکتر امیرپور چهره فرهنگی و با اخلاق است که در این حوزه می تواند با مدیریت و تلاش موفق باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به پیگیریهای صورت گرفته در رفع کمبودهای رفاهی به ویژه در زمینه خوابگاهها افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه فضای مجازی در مدیریت افکار و کار فرهنگی نیاز است کار بیشتری در این حوزه انجام شود و از اقدامات صورت گرفته هم تشکر داریم.

سپس دکتر امیرپور سرپرست معاونت دانشجوئی طی سخنانی  افزود: با توجه به اهمیت مسال فرهنگی دشمن در این زمینه برنامه ریزی بسیاری کرده و طی چهل سال گذشته چشم طمع به حوزه فرهنگی به ویژه در نسل جوان دارد، این موضوع وظیفه ما را در این حوزه سنگینتر می کند، امیدواریم با تعامل و همکاری بتوانیم، سیاستهای دانشگاه را پیش ببریم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi