پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:01:53 - پنجشنبه 9 خرداد 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی عنوان کرد:
سازش و معامله قرن عامل تفرقه در جهان اسلام می شود
مسئول بسیج دانشجویی استان در آستانه ی روز قدس عنوان کرد: فرایند روز قدس تلاش برای وحدت جهان اسلام و تغییر معادلات با محوریت و اولویت آرمان آزادسازی فلسطین است در حالیکه متاسفانه تحولات سیاسی منطقه وجهان بخصوص مسئله معامله قرن در جهت مغایر قرار گرفته است.

ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در گفته گو با خبرنگار دانشجو آزاد با اشاره به اینکه روز قدس امسال اهمیت بیشتری نسبت به سال های گذشته دارد بیان کرد:  فرایند روز قدس تلاش برای وحدت جهان اسلام و تغییر معادلات با محوریت و اولویت آرمان آزادسازی فلسطین است در حالیکه متاسفانه تحولات سیاسی منطقه وجهان بخصوص مسئله معامله قرن در جهت مغایر قرار گرفته است.
ناصربهروز با اشاره به اینکه  در سطح منطقه برخی از کشورهای تلاش می کنند از طریق هم پیمانی با آمریکا واسرائیل جایگاه خود را تقویت کنندعنوان کرد: این تحول نه تنها خطرناک است که با فرایند تلاش برای آزادسازی قدس عزیز و قبله نخست مسلمانان در تعارض کامل است.
ناصر بهروز درخصوص اهمیت روز قدس امسال اظهار داشت: تحولات سیاسی که جهان اسلام را درگیر دو دستگی و گم کردن محور اصلی می کند، اهمیت روز قدس امسال و تلاش برای متحد کردن جهان اسلام را افزایش می دهد؛ بصیرت درباره تحولات سیاسی امروز و جهت گیری ها یک تکلیف قطعی است زیرا هرگونه تجاهل نسبت به حوادث اخیر فلسطین و مسئله معامله قرن ممکن است به یک فاجعه جدید برای جهان اسلام ختم گردد.
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان ضمن دعوت از تمامی اقشار جامعه بخصوص دانشجویان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: هر ساله مردم شریف ایران وجوامع آزاده جهان به ندای ملکوتی امام خمینی(ره) پاسخ داده و با مشارکت در تظاهرات و احیای روز قدس، آرمان آزادسازی فلسطین از دست اشغالگران صهیونیست را زنده می کنند.
وی خاطر نشان کرد: پیامبر اکرم (ص) می فرمایند «هرکس شب را به صبح برساند و به امور مسلمین بی تفاوت باشد مسلمان نیست» و این نشان از یک رابطه مستحکم دینی است که مسلمانان را نسبت به یک دیگر مسئول می کند و آنان را عضو یک خانواده بزرگ امت اسلامی می شمارد.
این مقام مسئول با  اشاره به فرمایشات امیر مؤمنان علی (ع)افزود: امیر مؤمنان علی(ع)فرمودند(مردم دو دسته هستند یا برادر دینی ویا برادر در آفرینش و انسانیت)؛ این فرمایش امیرمؤمنان نشان می دهد که برادری انسانی نیز نوع دیگری از همبستگی است که انسان بر  ایه آن نمی تواند نسبت به سرنوشت برادر مظلوم خود بی تفاوت باشد.
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان بااشاره به اینکه حادثه فلسطین  یک بحران بزرگ و تلخ بشری اسلامی است تصریح کرد:  هیچ انسانی نمی تواند نسبت به این بحران  بی تفاوت باشد؛ عجیب اینجاست که علیرغم گذشت هفت دهه از این فاجعه، جامعه بین الملل هیچ کاری برای پایان دادن به این فاجعه انجام نداده و حاضر نیست در جهت احقاق حقوق جامعه فلسطینی گام بردارد.
ناصر بهروز در پایان تاکید کرد: این شرایط غیر انسانی ایجاب می کند که مسلمانان وآزادگان جهان با حمایت از جامعه مظلوم فلسطین به این ظلم بزرگ پایان داده و زمینه احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین را فراهم سازند.

انتهای پیام /

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi