پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:46:53 - دوشنبه 16 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
زمان ثبت نام اعتکاف دانشگاهیان کرمان اعلام شد/ پای تلگرام به مراسم اعتکاف هم باز می شود
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان زمان ثبت نام اعتکاف دانشجویی را اعلام کرد.

حجت الاسلام علی عارفی در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با برگزاری مراسم اعتکاف دانشجویی گفت: ثبت نام جهت اعتکاف دانشجویی از ۱۸ فروردین ماه تا ۳۱ ام  انجام می شود و مثل روال سالهای گذشته برگزاری مراسم با همکاری دانشگاه باهنر خواهد بود.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: دانشجویان پسر به واسطه مجاورت مسجد با خوابگاه گلستان در مسجد پیامبر اعظم شرکت می کنند و خانمها به مسجد باقر العلوم دانشگاه شهید باهنر می روند.

وی در خصوص ظرفیت پذیرش اظهار داشت: ما بنا را براساس ظرفیت مسجد و استقبال دانشجویان می گذاریم سالهای قبل در قسمت خانمها بیش از ظرفیت مسجد ثبت نام داشتیم که معمولا هماهنگی می شود و در مساجدی که مورد تایید دانشگاه است ما بقی خانمها شرکت می کنند اما در مورد دانشجویان پسر که از دانشگاه آزاد و همچنین جامع علمی کاربردی نیز حضور دارند چون به نسبت جمعیتشان کمتر است و فضای مسجد هم گنجایش خوبی دارد، کمبود جا نداریم.

عارفی با اشاره به برخی برنامه های مراسم اعتکاف بیان داشت: ویژه برنامه های میلاد امام علی (ع) وفات حضرت زینب(س) و ویژه برنامه های اعمال ام داوود به صورت دسته جمعی خواهند بود؛ حلقه های معرفت با حضور مبلغینی که از قم می آیند به صورت مستمر در مسجد جهت پاسخگویی به شبهات و وسوالات دانشجویان برگزار می گردد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: سایر برنامه های عبادی که معمولا جزء خوانی قرآن، مسابقات قرآنی و اهدای بسته های فرهنگی است نیز درمراسم اعتکاف گنجانده می شود همچنین امسال با توجه به فراگیری نرم افزار تلگرام احتمالا استفاده از شبکه اجتماعی تلگرام و فعالیتهایی در این حیطه خواهیم داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم دانشجویان مانند هر سال استقبال خوبی داشته باشند و برنامه ریزی ها به خوبی اجرا شود تا مورد عنایت خداوند و دانشجویان قرار گیرد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi