پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:33:54 - پنجشنبه 18 اسفند 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رییس هیات شطرج کرمان: امسال مدعی قهرمانی لیگ برتر هستیم
رییس هیات شطرنج استان کرمان با بیان اینکه استان های کرمان و گیلان با ۲ تیم، بیشترین تیم ها را در جمع هشت تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر کشور دارا هستند، افزود: دیار کریمان امسال مدعی قهرمانی این لیگ است.

به گزارش دانشجو آزاد: مسعود رشیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات لیگ برتر امسال کشور نوید روزهای درخشان برای شطرنج استان کرمان را می دهد.

وی با تاکید بر اینکه امسال برای نخستین بار در تاریخ شطرنج کرمان ۲تیم از این استان در رقابت‌های شطرنج لیگ برتر کشور حضور یافتند گفت: تیم‌های شطرنج پولادنوین معدن پویا و شکوفا صنعت پویا، نمایندگان استان کرمان در رقابت‌های شطرنج لیگ برتر شطرنج کشور هستند.

رشیدی با بیان اینکه تیم شطرنج شکوفا صنعت پویا در ترکیب نفرات خود از ۸۰ درصد بازیکنان بومی استان کرمان استفاده کرده اظهارداشت: حضور این تیم در رقابت های لیگ برتر زمینه رشد و ارتقای شطرنج استان را فراهم می کند.

وی ابراز امیدواری کرد که حضور این تیم در کنار پولادنوین معدن پویا که از برترین بازیکنان کشور تشکیل شده، بتواند تجارب ارزشمندی برای دیار کریمان به ارمغان بیاورد.

نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر شطرنج کشور با حضور ۲ تیم از کرمان و ۶ تیم دیگر از سایر استان ها از روز شنبه ۱۳ اسفندماه جاری آغاز شده به مدت ۶ روز در محل فدراسیون شطرنج در تهران ادامه دارد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi