پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:03:55 - سه شنبه 24 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رژیم صهیونیستی کشتن را حق خود و مُردن را تقدیر فلسطینی‌ها می‌داند
دمکراسی غربی و حقوق بشر به سبک آمریکایی، کشتن را حق صهیونیست و مُردن را تقدیر فلسطینی‌ها‌ می‌داند.

به گزارش پایگاه خبری “دانشجوآزاد” :

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان در محکومیت جنایات گسترده اخیر صهیونیست‌ها در غزه و کرانه باختری در بیانیه‌ای عنوان کرده است: بار دیگر شاهد تکرار قصه قدیمی خون و آتش، ظلم و جور، جنایت و قساوت و زیر پا گذاشتن خوی انسانی و روی آوردن به خوی حیوانی در سرزمین‌های اشغالی هستیم و همه این صفات زشت و هر آنچه که از بدی و رذالت به ذهن آدمی خطور کند در رژیم منحوسی به اسم صهیونیست جمع است.

در این بیانیه آمده است: تنها جرم و گناه این مردم مظلوم، دفاع از خاک و ناموس و اعتقاداتی است که جانانه پایش ایستاده‌اند، این است دمکراسی غربی و آزادی به سبک آمریکایی و البته حقوق بشری که این روزها زمزمه‌اش گوشمان را کر کرده است.

این بیانیه می‌افزاید: امروز برایمان جنایت در غزه و کرانه باختری از جام‌ جهانی فوتبال که هیچ، حتی از خبرهای دست چندم و حاشیه‌ای هم بی‌اهمیت‌تر شده و انگار که کشتن حق صهیونیست است و مُردن تقدیر فلسطینی‌ها.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: صهیونیست غاصب و جنایتکار در تب و تاب بازی‌های جام جهانی و جولان تروریست‌های داعشی و شاید با خیالی تخت از عدم عکس‌العمل امت مسلمان و کشورهای اسلامی با گستاخی هر چه تمام و با تمام توان در سرزمین‌های اشغالی ‌به دنبال جبران فضاحت شکست‌های متعدد خود در عرصه‌های سیاسی و نظامی و کسب آبرو و اعتبار مجدد در بین ملت خود است.

در این این بیانیه عنوان شده است: صهیونیست که چشم دیدن اتحاد و یکدلی جنبش حماس و فتح را ندارد، دیوانه‌وار و عجوزانه با رعب و وحشت و ترور قصد دارد در بین این ملت رنج کشیده تفرقه بیاندازد و حکومت کند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان در این بیانیه با اعلام همدردی با مردم ستمدیده فلسطین و دعوت آنها به ادامه صبر و مقاومت و کوتاه نیامدن و منفعل نشدن، از تمام‌ مجامع و نهادهای حقوق بشری به ویژه سازمان‌ها و محافل کشورهای اسلامی درخواست کرده است که در قبال این جنایت‌‌ها سکوت نکرده و به وظیفه وجدانی و قانونی خود عمل کنند.

انتهای پیام

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi