پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:44:01 - شنبه 28 مرداد 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رفسنجان میزبان پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان کرمان
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در رفسنجان در روزهای اول تا سوم شهریورماه خبر داد.

به گزارش دانشجو آزاد: 

سرهنگ حسین باقری پیش از ظهر امروز ۲۸ مردادماه در نشست خبری در رفسنجان اظهار کرد: امروز برای بیان هر موفقیتی در هر گوشه‌ای، باید تولید محتوا باشد. دشمن از این ابزار برای مقاصد شوم خود استفاده می‌کند که نباید بگذاریم انقلاب اسلامی را مورد هتاکی و جرح قرار دهد.

وی نمونه آن را فتنه حرم شاهچراغ دانست و افزود: مقام معظم رهبری هم تأکید دارند که واقعه مظلومیت شاهچراغ در قالب هنر از جمله فیلم و انیمیشن به جهان نمایش داده شود لذا این مسئله، تأثیر به سزای استفاده از ابزار تولید محتوا را می‌رساند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از این رویداد، عنوان کرد: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افتخاری برای استان کرمان محسوب می‌شود و برنامه‌های بسیج نیز با پشتیبانی نهادها، ادارات و صنایع برگزار می‌شود که مدیران مجتمع مس سرچشمه همیشه در خصوص حمایت از برنامه‌های اجتماعی همیشه سنگ تمام گذاشته‌اند و امسال نیز بهتر از سال گذشته است.

وی تصریح کرد: موضوعات این رویداد دغدغه جامعه و رهبر معظم انقلاب است چرا که جنگ ما با دشمن امروز در فضای مجازی است و در جنگ رسانه‌ای موفق نمی‌شویم مگر این‌که با همین رویدادهای تولید محتوا خود را تقویت و به عیوب خود پی ببریم.

سرهنگ باقری منتخبین رویداد سال قبل استان کرمان را جزء برگزیدگان کشوری و از رهاوردهای این رویداد عنوان کرد و ادامه داد: نخستین رویداد تولید محتوا در شهرستان بم برگزار شد و از آن زمان تا کنون این تولید محتوا شکوفا شده و در حال رفتن به سمت محله‌ای شدن است تا در تمام نقاط کشور این تولید محتوا کاربرد داشته باشد. بویژه اینکه در آستانه انتخابات هم هستیم. مهمترین رسالت نیز باید ترویج ایمان و امید در جامعه باشد که با استفاده از تولید محتوا می‌توان امیدآفرینی کرد.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: ۳۰ تیم در قالب حدود ۲۰۰ نفر از نقاط مختلف استان مانند راور، ارزوئیه، زرند، کرمان، رفسنجان، بم و … در این رویداد ثبت نام کردند که مهلت آن تا ۳۰ مرداد تمدید شده و علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۹۱۳۹۸۷۱۶۰۰ ثبت‌نام کنند و برگزاری رویداد در روزهای اول تا سوم شهریور در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان نیز در این نشست با اشاره به این‌که امیدواریم آثار و خیرات این رویداد بزرگ نصیب جوانان و جامعه شود، اظهار کرد: کار رسانه‌ای که حضرت زینب(سلام الله علیها) انجام داد باعث شد آن فلسفه قیام حسینی گسترس پیدا کند و تا امروز به دست ما برسد. 

دکتر رضا رنجبرکریمی افزود: در عصری که به عنوان جنگ شناختی است و دشمن تلاش می‌کند با نشر اخبارهای ضد و نقیض شناخت انسان ها را تغییر دهد و آنها را دچار شک و تردید کند، وظیفه ماست که در این جنگ شناختی هوشیارانه ورود پیدا کنیم.

وی ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده خیلی خوبی از جامعه دانشگاهی در این رویداد خواهیم داشت و دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان افتخار می کند برای چندمین بار میزبان این کار ارزشمند است. دانشگاه ولی عصر (عج) و مبادی خلاق دانشگاه از ایده‌های برتر این رویداد استقبال می‌کنند و آنها را مورد حمایت قرار می‌دهند.

به گزارش ایسنا، رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان کرمان در پنج بخش شامل پویانمایی و انیمیشن، موشن گرافیک، نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه، بازی‌های ویژه تلفن همراه و پوستر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi