پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:33:17 - سه شنبه 13 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رفتار دولت در حمایت از حقوق بگیران نجومی ناگوارتر از اصل دریافت این حقوق‌هاست
مسئول سیاسی سازمان سازمان سیج دانشجویی با انتقاد از رفتار دولت در برخورد با حقوق بگیران نجومی گفت: زمان آن رسیده است که قوه قضائیه به طور انقلابی به این مسئله ورود و بدون هیچ اغماضی با این افراد برخورد کند.

به گزارش “دانشجوآزاد” سجاد ریحانی مسئول سیاسی سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به اعلام دیوان محاسبات مبنی بر وجود ۴۰۰ مدیر با حقوق نجومی در دولت تصریح کرد: رفتار دولت در حمایت از حقوق بگیران نجومی ناگوارتر از اصل دریافت این حقوق‌هاست.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مطالبات مردمی پاسخگویی کارگزاران دولت در پرداخت فیش‌های نجومی است که متاسفانه در زمان آشکار شدن این ارقام رئیس جمهور تنها به ایراد چند سخنرانی برای آرام کردن جامعه بسنده کرد.

مسئول سیاسی سازمان بسیج دانشجویی ضمن اشاره به صحبت‌های اخیر آقای بانک و جهانگیری در حمایت از حقوق بگیران خاطر نشان کرد: معاون اول رئیس جمهور اصلا نمی‌خواهد بپذیرد حقوق نجومی یک خیانت به کشور است و باید با آن مقابله کرد و حتی آقای نوبخت برخی از این حقوق بگیران را ذخیره نظام می‌نامد.

ریحانی با اشاره به عدم وجود صداقت در دولت برای برخورد با حقوق بگیران نجومی اظهار داشت: زمان آن رسیده است که قوه قضائیه به صورت انقلابی به این مساله ورود و بدون هیچ اغماضی با این افراد برخورد کند.

وی در خاتمه گفت: از آقای جهانگیری دعوت می‌‌کنیم در صورتی که حقوق‌های نجومی را حق مدیران می‌داند در جمعی از بسیج دانشجویی حضور یابد تا به سوالات دانشجویان پاسخ دهد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi