پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:57:39 - سه شنبه 4 مهر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رتبه اول راهیان نور دانشگاههای کشور برای علوم پزشکی کرمان
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان از کسب رتبه اول کشور در راهیان نور برای این دانشگاه خبر داد.

حجت الاسلام عارفی در نشست خبری امروز درجمع خبرنگاران گفت: در بخش فرهنگی در راهیان نور در بین تمام دانشگاه‌های کشور، مقام اول کشور را کسب کرده ایم.

او بیان داشت: برای اساتید، دانشجویان و کارمندان دوره‌های ضمن خدمت و دوره‌های اموزشی، دوره‌های بصیرت افزایی اردو‌های بسیج و دوره‌های هم افزایی استادان و اردو‌های دانش افزایی و بصیرت افزایی نیز برگزار شده است.

او با اشاره به اینکه اولین بنیانگذار طرح رویش در کشور هستیم، ادامه داد: اکنون این طرح ملی شده و ما این طرح را در دانشگاه علوم پزشکی طراحی کردیم که دانشجویان جدید الورود را در این طرح با شرکت در کلاس‌های خاص استعداد یابی می کنیم.

حجت الاسلام عارفی اظهار کرد: ایجاد فرهنگسرا از دیگر ابتکارات فرهنگی کرمان بوده که برای اولین بار در کشور فرهنگسرای باران را در دانشگاه علوم پزشکی کرمان راه اندازی کردیم و در بخش‌های هنری علمی و فرهنگی فعال است.

او گفت: شورا‌های فرهنگی در بیمارستان‌ها نیز حدود ۸ سال فعال است و طرح سلامت معنوی در بیمارستان‌ها اجرا می شود و سلامت معنوی در پرستاری را بعنوان رشته‌ی ارشد مجوز آن را گرفته ایم؛ و جشن‌های ازدواج دانشجویی ما، حتی در دوران کرونا هم با شرایط خاص فعال بوده و بیش از ۲۰۰گروه مجازی تشکیل شده که در حوزه فرهنگی فعالیت می کنند.

حجت الاسلام عارفی تصریح کرد: ما در بخش فرهنگی بسیار موفق بودیم، اما هر قدر در این بخش کار کنیم کم است.

او گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمان‌جز سیاسی‌ترین دانشگاه‌های کشورست و نماد آن فعالیت‌های سیاسی و کانون‌های فرهنگی است و در جریان اعتراضات اخیر ما کمترین تنش را داشتیم.

به گفته او، کتابخانه بزرگ‌شهید سلیمانی که ساختمان آن ترکیبی از طرح سنتی و جدید است، در حال ساخته شدن است، اما برای تکمیل آن نیازمند همراهی خیرین هستیم و به کمک ان‌ها در دیار سردار سلیمانی نیاز است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi